درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 11:46   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37974صفحه نخست » بانک و بیمهسه شنبه، 27 فروردین 1398 - 20:29
کمک های اهدایی مردم خیر نزد بانک رفاه به 46 میلیارد ریال رسید
هموطنان شریف و خیرین خدا جو با جاری شدن سیلاب در برخی از استان های کشور، هماهنگ و یکدل آستین همت بالا زدند و از طریق درگاه های مختلف بانک رفاه، بیش از 45 میلیارد و690 میلیون ریال کمک های نقدی خود را به هموطنان عزیز آسیب دیده از سیل های اخیر اهدا کردند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| هموطنان شریف و خیرین خدا جو با جاری شدن سیلاب در برخی از استان های کشور، هماهنگ و یکدل آستین همت بالا زدند و از طریق درگاه های مختلف بانک رفاه، بیش از 45 میلیارد و690 میلیون ریال کمک های نقدی خود را به هموطنان عزیز آسیب دیده از سیل های اخیر اهدا کردند.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه، در پی سیلاب های اخیر، هموطنان شریف در اقصی نقاط کشور عزیزمان با روحیه همدلی و همبستگی مثال زدنی خود، از روزهای آغازین رخداد سیل در برخی از استان های کشور از طریق شماره حساب 99999900 و یا شماره کارت 5894631850259730 به نام سازمان هلال احمر نزد بانک رفاه کارگران تا 26 فروردین ماه بیش از 45 میلیارد و690 میلیون ریال کمک های نقدی خود را به هموطنان آسیب دیده از سیل های اخیر اهدا کردند که این کمک ها از طریق سازمان هلال احمر در اختیار آن ها قرار خواهد گرفت.


کارکنان خیر و متعهد بانک رفاه کارگران نیز برای همراهی هر چه بیشتر با آلام مردم سیل زده کشور، خالصانه با اهدای کمک های نقدی خود بیش از 3 میلیارد و 192 میلیون ریال به هموطنان سیل زده اهدا کردند که طی تصمیمات کمیته بحران بانک رفاه مقرر شد همزمان با شناسایی نیازهای آسیب دیدگان از طریق سازمان هلال احمر اقلام مورد نیاز خریداری و از طریق سازمان های ذی ربط در اختیار هموطنان خسارت دیده از سیل قرار گیرد که این یاری رسانی استمرار و تداوم دارد و امیدواریم در سایه الطاف الهی، شاهد کاهش آلام و رفع هر چه زودتر مشکلات هموطنان در مناطق سیل زده کشور باشیم.


گفتنی است بانک رفاه کارگران از روزهای آغازین سال 98 به یاری هموطنان نیازمند شتافت و مسئولان و کارکنان نوع دوست و متعهد آن در راستای همدردی و همیاری با هموطنان سیل زده، با حضور در مناطق آسیب دیده، با اهدای کمک های نقدی، غیر نقدی و ملزومات ابتدایی زندگی، در نجات آسیب دیدگان و نیازمندان گرفتار در سیلاب، حضور فعال و اثر بخشی داشتند و به ارائه اقدامات حمایتی پرداختند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی


  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد