درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 10:34   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه روابط‌عمومی بالا و موفق داشته باشیم؟
  چگونه خشم بر تفکر غلبه می‌کند؟
  تأثیرات روانی جنگ بر خبرنگاران
  چگونه از "تئاتر موفقیت" در اندازه‌گیری رسانه‌های اجتماعی خود اجتناب کنید
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37961صفحه نخست » بانک و بیمهسه شنبه، 27 فروردین 1398 - 12:50
حجت‌اله صیدی در دومین همایش ٥٠٠ مشتری برتر: ​بانک صادرات ایران امسال با «طراوت» به دنبال تحریک تقاضای کل است
مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: تلاش داریم تا در سال ٩٨ با استفاده حداکثری از ظرفیت طرح «طراوت»، برای «رونق تولید»، تقاضای کل را تحریک کنیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: تلاش داریم تا در سال ٩٨ با استفاده حداکثری از ظرفیت طرح «طراوت»، برای «رونق تولید»، تقاضای کل را تحریک کنیم.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، حجت‌اله صیدی در دومین همایش ٥٠٠ مشتری برتر این بانک در جمع صاحبان بنگاه‌های بزرگ اقتصادی کشور، ضمن ارائه گزارشی از دستاوردهای سال گذشته این بانک، مهمترین هدف بانک صادرات ایران در سال ٩٨ را عرضه طرح ویژه اعتباری تولید این بانک با عنوان «طراوت» اعلام کرد که بر اساس آن تمامی زنجیره تولید تا مصرف در تمامی صنوف و مصرف‌کننده نهایی را در بر می‌گیرد.


صیدی گفت: نام‌گذاری سال «رونق تولید» از سوی مقام معظم رهبری، نگرشی درست از وضعیت اقتصاد کشور است و اگر می‌خواهیم اقتصاد در ریل صحیح خود قرار بگیرد، چاره‌ای جز «رونق تولید» نداریم.


مدیر عامل بانک صادرات ایران تصریح کرد: تمام مشکل ما در سرمایه در گردش‌تولید نیست بلکه باید تقاضای کل نیز افزایش پیدا کند. طرح طراوت بانک صادرات ایران که از هفته آینده عملیاتی می‌شود، با همین استراتژی سمت تقاضا را هدف گرفته و علاوه بر تولیدکنندگان و تامین کنندگان مواد اولیه و صنایع معدنی، همه صنوف و در نهایت متقاضیان خرد را نیز در بر‌ می‌گیرد.


حجت‌اله صیدی افزود: در این طرح فقط صنعت ملاک نیست بلکه سایر بخش‌ها حتی حمل و نقل و توزیع نیز در این چرخه به دلیل ایجاد ارزش افزوده دیده شده‌اند. این یک وضعیت ویژه است که در سال ٩٨ در خدمت مشتریان و بنگاه‌های بزرگ و مردم عزیز کشور خواهیم بود.


مدیرعامل بانک صادرات ایران با اشاره به افزایش ٣٠ هزار میلیارد تومانی منابع جدید بانک در سال ٩٧، دستاوردهای عملیاتی بانک را نیز برشمرد و گفت: برنامه‌های عملیاتی اجرا شده در سال ٩٧ موجب شده تا زیان بانک به میزان بیش از ٥٠ درصد زیان سال ٩٦ کاهش یابد و با تداوم این برنامه‌ها تا زمان برگزاری مجمع بانک در تیرماه عملکرد ٤ ماهه اول سال ٩٨ نیز مثبت خواهد بود.


وی تاکید کرد: از نظر سود عملیاتی مشکلی نداریم و علاوه بر این، افزایش ٣٠ هزار میلیار تومانی منابع جدید و افزایش سرمایه از پنج هزار و ٧٨٠ میلیارد تومان به ١٧ هزار و ٥٠٠ میلیارد تومان موجب شده تا ظرفیت‌های بزرگی برای رشد بانک فراهم شود و از این رو سال ٩٨ را سال «جهش بزرگ» در بانک صادرات ایران تعریف کرده‌ایم.


وی در جمع صاحبان صنایع و کارآفرینان بزرگ کشور از طراحی مسیرهای بانکی جدید برای پاسخگویی به نیازهای ارزی مشتریان نیز خبر داد و تصریح کرد: برنامه‌های دقیق و عملیاتی ویژه‌ای داریم تا تمامی نیازهای ارزی مشتریان به خوبی پاسخ داده شوند.


حجت‌اله صیدی در بخش دیگری از سخنان خود زحمات بنگاه‌های اقتصادی در اقتصاد کشور را نیز مورد تقدیر قرار داد و افزود: اقتصاد کشور با تدبیر مسئولان و تلاش بنگاه‌های اقتصادی پیش می‌رود و در این میان سختی کار تولید آنچنان که باید مورد توجه قرار نمی گیرد و امید است تا در سال جاری با همدلی و همکاری بیشتر شاهد شکوفایی و رونق تولید و اقتصاد کشور باشیم. صیدی اپلیکیشن «صاپ» را نیز از جمله دستاوردهای جدید بانک عنوان کرد که تمامی مشتریان حتی شخصیت‌های حقوقی نیز امکان بهره‌مندی حداکثری از آن دارند.


در بخش دیگری از این همایش مدیر عامل شرکت شیرین عسل ظرفیت اقتصادی کشور را مورد اشاره قرار داد و گفت: تراز تجاری کشور ما مثبت است و با حمایت از تولید کنندگان و صادرکنندگان باید به آنها کمک کنیم. یونس ژائله اظهار امیدواری کرد در سال پیش رو تلاش‌های بیشتر در بخش صادرات صورت بگیرد.


ابراهیم جمیلی ، رئیس خانه اقتصاد ایران نیز با بیان انتظارات بخش‌های اقتصادی کشور از نظام بانکی، گفت: موتور اقتصاد نیاز به تنظیم دارد و تنظیم آن در حوزه سیاست‌های پولی کشور باید انجام شود و کمک بانک‌ها باید در چرخه اقتصاد با سرعت بیشتری جاری شود وی در بخش دیگری از سخنان خود به کارنامه بانک صادرات ایران نمره قبولی داد.


منزوی‌زاده کارآفرین نمونه و فعال اقتصادی کشور نیز در این مراسم، تسریع در رسیدگی به پرونده‌های اعتباری و حمایت نظام بانکی از تولید را راهگشا دانست و طی سخنانی از عملکرد مدیران بانک صادرات ایران در حمایت از تولیدو مشتری‌مداری قدردانی کرد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  چگونه خشم بر تفکر غلبه می‌کند؟


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  چگونه روابط‌عمومی بالا و موفق داشته باشیم؟


  تأثیرات روانی جنگ بر خبرنگاران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد