درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 01:16   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37939صفحه نخست » بانک و بیمهدوشنبه، 26 فروردین 1398 - 00:16
مدیرعامل بانک صادرات ایران در نشست شورای هماهنگی بانک‌ها در خوزستان پیشنهاد داد: پرداخت همزمان تسهیلات حمایتی به اشخاص و سرمایه در گردش به صنایع در مناطق سیل‌زده
مدیرعامل بانک صادرات ایران پیشنهاد داد: نظام بانکی علاوه بر پرداخت مستقیم تسهیلات حمایتی به هموطنان آسیب‌دیده از سیل در خوزستان، با تامین سرمایه در گردش شرکت‌هاو صنایع بزرگ نیز، شرایط خدمت‌رسانی به مردم را تسهیل کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرعامل بانک صادرات ایران پیشنهاد داد: نظام بانکی علاوه بر پرداخت مستقیم تسهیلات حمایتی به هموطنان آسیب‌دیده از سیل در خوزستان، با تامین سرمایه در گردش شرکت‌هاو صنایع بزرگ نیز، شرایط خدمت‌رسانی به مردم را تسهیل کند.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، حجت‌اله صیدی در نشست شورای هماهنگی بانک‌ها با بیان اینکه قلب همه مردم ایران برای خوزستان و آسیب‌دیدگان از سیل می‌تپد، گفت: مشکل مردم خوزستان، مشکل همه مردم ایران است و برای آن قلب همه ایران می تپد این استان هم به لحاظ دارا بودن ذخایر و منابع عظیم که ارزش زیادی برای کشور خلق می‌کند و هم دفاع جانانه در هشت سال دفاع مقدس، حق بزرگی بر گردن همه کشور دارد و از جایگاه ویژه ای برای همه مردم ایران برخوردار است.


وی با تاکید بر اینکه نظام بانکی نیز همیشه تلاشش این بوده که در خوشی و ناخوشی، همواره در کنار مردم باشد، تصریح کرد: امیدوارم که در این موقعیت نیز بتوان کاری کرد که درد مردم کمتر شود و آن را کمتر حس کنند.


مدیرعامل بانک صادرات ایران با بیان ضرورت تشکیل جلسات هماهنگی بیشتر مدیران نظام بانکی در زمینه حل مشکلات مردم مناطق سیل‌زده، ابراز کرد: بخشی از تسهیلات در قالب وام‌های حمایتی به صورت مستقیم در اختیار آسیب‌دیدگان قرار خواهد گرفت و بخشی نیز داوطلبانه بر اساس ظرفیت‌ها و توان هر بانک در خدمت سیاست‌های اعلام شده برای کمک به هموطنان سیل‌زده ارسال خواهد شد. در این میان می توان در قالب حمایت از بنگاه‌های تولیدی نیز امکان عرضه وسایل، لوازم خانگی و امثال آن را برای مردم فراهم کرد.


صیدی یادآور شد: به طور مثال در استان خوزستان چند کارخانه بزرگ سیمان داریم که مدت‌ها است زیر ظرفیت کار می‌کنند. کمک به این کارخانجات نیز ، مسیر کمک رسانی به مردم را تسهیل خواهد کرد. در واقع بخشی از ظرفیت‌ها به سرمایه درگردش این کارخانجات اختصاص یابد تا هم چرخ این کارخانجات بچرخد هم مشکل مردم حل شود. تا چند ماه آینده این سازندگی ها شروع خواهد شد و فرصت خدمت‌رسانی در این حوزه نیز وجود دارد. باید تلاش کرد کارخانجات این مناطق فعال‌تر شوند.


وی با اشاره به اینکه بانک‌ها در جریان سیل اخیر هم حضور فیزیکی داشتند و هم کار بانکی کردند، افزود: نباید مردم را فراموش کرد باید با تسهیلات مستقیم و غیرمستقیم از هموطنان آسیب‌دیده از آنها حمایت کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  راهنمای کوتاه بحران


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد