درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 19:55   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37860صفحه نخست » بانک و بیمهچهارشنبه، 21 فروردین 1398 - 10:54
بازدید مدیرعامل بانک مهراقتصاد از مناطق سیل زده
مدیر عامل بانک مهر اقتصاد به همراه معاون پشتیبانی و مهندسی، مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت و مدیر کل امور مدیران بانک به منظور بررسی مشکلات و وضیعت زندگی همکاران آسیب دیده حادثه سیل اخیر شهرهای آق قلا و گمیشان با حضور در این شهر از نزدیک در جریان میزان خسارات وارده قرار گرفتند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیر عامل بانک مهر اقتصاد به همراه معاون پشتیبانی و مهندسی، مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت و مدیر کل امور مدیران بانک به منظور بررسی مشکلات و وضیعت زندگی همکاران آسیب دیده حادثه سیل اخیر شهرهای آق قلا و گمیشان با حضور در این شهر از نزدیک در جریان میزان خسارات وارده قرار گرفتند.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی 
بانک مهر اقتصاد، سید ضیاء ایمانی – مدیر عامل بانک - در این بازدید ضمن ابرازهمدردی با همکاران این خطه و عموم هم میهنان سیل زده، از حمایت و پشتیبانی این بانک برای جبران بخشی از آسیب های وارده به عزیزان سیل زده خبر داد و گفت: ان شا ا... با همیاری همه هموطنان عزیز دوباره شاهد به جریان افتادن زندگی عادی در این مناطق خواهیم بود.
 
 ایمانی ضمن بازدید از منازل همکاران آسیب دیده سیل اخیر شهرستان آق قلا با تجلیل از صبر و تحمل آنان ابراز امیدواری کرد تا با مرتفع شدن سریع مشکلات ناشی از سیل اخیر، مردم شریف مناطق آسیب دیده فعالیت های روزمره خود را از سرگیرند.
 
 وی در این دیدارها به همکاران اطمینان داد که بانک مهر اقتصاد اعضای خانواده خود را به هیچ وجه تنها نخواهد گذاشت و تا رفع کامل مشکلات و خروج از این بحران در کنار کارکنان خود خواهد بود.
 
 رسول سعیدی حقیقت - رئیس اداره امور شعب استان گلستان – نیز گزارشی از اقدامات صورت گرفته در زمان وقوع سیل در این شهرستان ارائه نمود.
 
 گفتنی است مدیر عامل بانک و هیئت همراه در سفر به مناطق سیل زده استان گلستان از شعبه آب گرفته شهرستان آق قلا نیز بازدید بعمل آوردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  هرگز کسی را آزار نده


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد