درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 8 خرداد 1403 - 10:14   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند

  مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

اعتماد به هوش مصنوعی

  اعتماد به هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند

  رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند
  طوفان رسانه‌ای چیست؟
  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد
  سه نکته برای بازسازی گذشته خود
  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟
  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل
  قطعی بینگ نشان می‌دهد که جستجوی گوگل چقدر واقعاً رقیب کمی دارد
  چگونه تیم روابط‌عمومی می‌تواند به شما در متعادل کردن رشد و فرهنگ شاد کمک کند؟
  هم‌افزایی روابط‌عمومی‌های صنعت بیمه برای توسعه فرهنگ پذیری خدمات بیمه در جامعه
  اضطراب محل کار: بینش و استراتژی‌ها برای غلبه بر آن
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37860صفحه نخست » بانک و بیمهچهارشنبه، 21 فروردین 1398 - 10:18
بازدید مدیرعامل بانک مهراقتصاد از مناطق سیل زده
مدیر عامل بانک مهر اقتصاد به همراه معاون پشتیبانی و مهندسی، مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت و مدیر کل امور مدیران بانک به منظور بررسی مشکلات و وضیعت زندگی همکاران آسیب دیده حادثه سیل اخیر شهرهای آق قلا و گمیشان با حضور در این شهر از نزدیک در جریان میزان خسارات وارده قرار گرفتند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیر عامل بانک مهر اقتصاد به همراه معاون پشتیبانی و مهندسی، مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت و مدیر کل امور مدیران بانک به منظور بررسی مشکلات و وضیعت زندگی همکاران آسیب دیده حادثه سیل اخیر شهرهای آق قلا و گمیشان با حضور در این شهر از نزدیک در جریان میزان خسارات وارده قرار گرفتند.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی 
بانک مهر اقتصاد، سید ضیاء ایمانی – مدیر عامل بانک - در این بازدید ضمن ابرازهمدردی با همکاران این خطه و عموم هم میهنان سیل زده، از حمایت و پشتیبانی این بانک برای جبران بخشی از آسیب های وارده به عزیزان سیل زده خبر داد و گفت: ان شا ا... با همیاری همه هموطنان عزیز دوباره شاهد به جریان افتادن زندگی عادی در این مناطق خواهیم بود.
 
 ایمانی ضمن بازدید از منازل همکاران آسیب دیده سیل اخیر شهرستان آق قلا با تجلیل از صبر و تحمل آنان ابراز امیدواری کرد تا با مرتفع شدن سریع مشکلات ناشی از سیل اخیر، مردم شریف مناطق آسیب دیده فعالیت های روزمره خود را از سرگیرند.
 
 وی در این دیدارها به همکاران اطمینان داد که بانک مهر اقتصاد اعضای خانواده خود را به هیچ وجه تنها نخواهد گذاشت و تا رفع کامل مشکلات و خروج از این بحران در کنار کارکنان خود خواهد بود.
 
 رسول سعیدی حقیقت - رئیس اداره امور شعب استان گلستان – نیز گزارشی از اقدامات صورت گرفته در زمان وقوع سیل در این شهرستان ارائه نمود.
 
 گفتنی است مدیر عامل بانک و هیئت همراه در سفر به مناطق سیل زده استان گلستان از شعبه آب گرفته شهرستان آق قلا نیز بازدید بعمل آوردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 کشور برتر برای سفر در سال 2024، طبق مجمع جهانی اقتصاد


  جنجال هوش مصنوعی ادوبی: خلاقان در برابر ربات‌ها؟


  اضطراب محل کار: بینش و استراتژی‌ها برای غلبه بر آن


  دکتر عقیلی، نمادی از تعهد و تلاش در عرصه علوم ارتباطات


  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند


  از شمار دو چشم یک تن کم


  پیام تسلیت موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی


  پیام تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی


  نکاتی برای تصمیم‌گیری استراتژیک در شرایط عدم اطمینان


  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد