درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 14:36   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37850صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریسه شنبه، 20 فروردین 1398 - 08:07
روابط عمومی و مدیریت رسانه
دکتر شهاب اکبریان - مدیریت رسانه از مهمترین ارکان یک روابط عمومی موفق و موثر است. چرا که اگر روابط عمومی را پل ارتباطی بین سازمان و نهاد متبوعه با افکار عمومی،مشتریان و به طور کلی ذینفعان تعریف نماییم،بطور یقین این ارتباط تنها از طریق رسانه تحقق پیدا می کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیریت رسانه از مهمترین ارکان یک روابط عمومی موفق و موثر است. چرا که اگر روابط عمومی را پل ارتباطی بین سازمان و نهاد متبوعه با افکار عمومی،مشتریان و به طور کلی ذینفعان تعریف نماییم،بطور یقین این ارتباط تنها از طریق رسانه تحقق پیدا می کند.

 

روابط عمومی فعال و مقتدر، روابط عمومی است که ارتباط موثری و گسترده ای با مخاطبین، جامعه هدف، داشته باشد و البته این مهم وقتی امکان پذیر است که رسانه مورد توجه ویژه قرار گیرد، چرا که روابط عمومی با شناخت صحیح از رسانه می تواند بیشترین تاثیر را روی مخاطبین و گروه هدف خود بگذارد. برخی از صاحبنظران ارتباطات، عمده فعالیت روابط عمومی را در شناخت و ارتباط با رسانه ها معنا می کنند. چراکه تاکید این صاحبنظران تقویت ارتباط هدفمند روابط عمومی سازمان و نهادها با مخاطبین و ذینفعان خود از طریق رسانه بوده و لذا حجم قابل توجه از عملکرد روابط عمومی را به شناسایی و ارتباط همه جانبه با رسانه ها معطوف می نمایند.

 

شاید بر همین اساس است که رسانه ها، روابط عمومی را همکاران نزدیک خود می دانند و همواره تعاملات نزدیکی با یکدیگر دارند. رسانه ها این قابلیت را دارند که ضمن برجسته کردن موفقیت ها و دستاروردهای سازمانها در بسیاری از موارد از دامن زدن به ابعاد اخبار و گزارشهایی که می تواند منافع سازمان را به مخاطره بیاندازد،جلوگیری و یا بطور هدفمند کمترین آسیب را نصیب سازمان خود نماید.

 

بر این اساس روابط عمومی در مدیریت رسانه معنا و مفهوم پیدا می کند و لذا مدیران و کارشناسان روابط عمومی می باید همواره با شناخت کامل از رسانه ها،ابعاد و اهمیت آن را مورد توجه قرار داده و زبان رسانه را به خوبی دریابند تا بتوانند بیشترین تاثیر را در حوزه افکار عمومی روی مخاطبین خود بگذارند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟


  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد