درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 12:40   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ‌دیجیتال‌سازی روابط‌عمومی
  ترویج ارزش‌های انسانی و نقش روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی بالا و موفق داشته باشیم؟
  چگونه خشم بر تفکر غلبه می‌کند؟
  تأثیرات روانی جنگ بر خبرنگاران
  چگونه از "تئاتر موفقیت" در اندازه‌گیری رسانه‌های اجتماعی خود اجتناب کنید
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37850صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریسه شنبه، 20 فروردین 1398 - 08:43
روابط عمومی و مدیریت رسانه
دکتر شهاب اکبریان - مدیریت رسانه از مهمترین ارکان یک روابط عمومی موفق و موثر است. چرا که اگر روابط عمومی را پل ارتباطی بین سازمان و نهاد متبوعه با افکار عمومی،مشتریان و به طور کلی ذینفعان تعریف نماییم،بطور یقین این ارتباط تنها از طریق رسانه تحقق پیدا می کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیریت رسانه از مهمترین ارکان یک روابط عمومی موفق و موثر است. چرا که اگر روابط عمومی را پل ارتباطی بین سازمان و نهاد متبوعه با افکار عمومی،مشتریان و به طور کلی ذینفعان تعریف نماییم،بطور یقین این ارتباط تنها از طریق رسانه تحقق پیدا می کند.

 

روابط عمومی فعال و مقتدر، روابط عمومی است که ارتباط موثری و گسترده ای با مخاطبین، جامعه هدف، داشته باشد و البته این مهم وقتی امکان پذیر است که رسانه مورد توجه ویژه قرار گیرد، چرا که روابط عمومی با شناخت صحیح از رسانه می تواند بیشترین تاثیر را روی مخاطبین و گروه هدف خود بگذارد. برخی از صاحبنظران ارتباطات، عمده فعالیت روابط عمومی را در شناخت و ارتباط با رسانه ها معنا می کنند. چراکه تاکید این صاحبنظران تقویت ارتباط هدفمند روابط عمومی سازمان و نهادها با مخاطبین و ذینفعان خود از طریق رسانه بوده و لذا حجم قابل توجه از عملکرد روابط عمومی را به شناسایی و ارتباط همه جانبه با رسانه ها معطوف می نمایند.

 

شاید بر همین اساس است که رسانه ها، روابط عمومی را همکاران نزدیک خود می دانند و همواره تعاملات نزدیکی با یکدیگر دارند. رسانه ها این قابلیت را دارند که ضمن برجسته کردن موفقیت ها و دستاروردهای سازمانها در بسیاری از موارد از دامن زدن به ابعاد اخبار و گزارشهایی که می تواند منافع سازمان را به مخاطره بیاندازد،جلوگیری و یا بطور هدفمند کمترین آسیب را نصیب سازمان خود نماید.

 

بر این اساس روابط عمومی در مدیریت رسانه معنا و مفهوم پیدا می کند و لذا مدیران و کارشناسان روابط عمومی می باید همواره با شناخت کامل از رسانه ها،ابعاد و اهمیت آن را مورد توجه قرار داده و زبان رسانه را به خوبی دریابند تا بتوانند بیشترین تاثیر را در حوزه افکار عمومی روی مخاطبین خود بگذارند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  ‌دیجیتال‌سازی روابط‌عمومی


  چگونه خشم بر تفکر غلبه می‌کند؟


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی بالا و موفق داشته باشیم؟


  ترویج ارزش‌های انسانی و نقش روابط‌عمومی


  تأثیرات روانی جنگ بر خبرنگاران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد