درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 03:30   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37822صفحه نخست » یکشنبه، 18 فروردین 1398 - 13:26
کمپانی اپل طعمه یک کلاه برداری بزرگ شد
کمپانی اپل بدون اطلاع در دام یک کلاهبرداری بزرگ قرار گرفت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| کمپانی اپل بدون اطلاع در دام یک کلاهبرداری بزرگ قرار گرفت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از گجت نیوز، به نظر می رسد که دو دانشجوی چینی به اسامی «یانگ‌یانگ ژو» و «کوان جیانگ» در ایالت اورگان آمریکا، از سال 2017 هزاران آیفون تقلبی را برای تعمیر به اپل تحویل داده‌اند. بر اساس برآوردها، این کلاهبرداری بیش از 895 هزار دلار برای کمپانی اپل هزینه داشته است.


این دو دانشجو، محموله‌ای از گوشی های آیفون تقلبی را از چین دریافت کردند. آنها سپس با اعلام مشکل «روشن نشدن دستگاه‌ها» از طریق آنلاین یا مراجعه حضوری به فروشگاه‌ها، گوشی ها را به شرکت تحویل دادند. بعد از آن گوشی های تحویل گرفته از اپل را به منبع اصلی در چین ‌ارسال کردند و فردی هم سهم این دو را به حساب بانکی مادر جیانگ در آمریکا واریز می‌کرد.


اپل برخی از این گوشی ها را تعمیر و اکثر آن‌ها را با دستگاه‌های ریفربیش شده تعویض کرده است. کمپانی اپل بیش از 3 هزار آیفون تقلبی را دریافت کرد که از این تعداد، 1493 دستگاه را پس از سرویس‌دهی لازم (تعمیر یا تعویض) به درخواست‌کنندگان پس داده است. اما حجم بالای آیفون های خراب، شک و شبهه آنها را برانگیخت.


در تابستان 2017 واحد رسیدگی به تخلفات کمپانی به بررسی اوضاع پرداخت و برای توقف این اقدامات با جیانگ اتمام حجت کرد. اپل پاسخی را از طرف وی دریافت نکرد، و احتمال می رود که اخطاریه‌ها به آدرس ثبت شده‌ی ژو ارسال شدند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد