درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 01:58   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37791صفحه نخست » شنبه، 17 فروردین 1398 - 10:46
اوبر با پرداخت ۳.۱ میلیارد دلار کریم را تصاحب می کند
شنیده ها نشان از این دارد که اوبر در حال تصاحب بزرگ ترین رقیب خود در خاورمیانه با پرداخت بیش از ۳.۱ میلیارد دلار است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| شنیده ها نشان از این دارد که اوبر در حال تصاحب بزرگ ترین رقیب خود در خاورمیانه با پرداخت بیش از ۳.۱ میلیارد دلار است.
 
 به گزارش زومیت، منابع نزدیک اعلام کرده اند که اوبر طی هفته جاری تصاحب کریم، بزرگ ترین سرویس رقیب در خاورمیانه را تصاحب خواهد کرد. کریم یک سرویس اشتراک گذاری خودرو با مرکزیت دوبی است. براساس شنیده ها اوبر ۱.۴ میلیارد دلار به صورت نقدی و ۱.۷ میلیارد دلار را در قالب اسناد مالی که قابلیت تبدیل به سهام اوبر را دارند، پرداخت خواهد کرد. باتوجه به قیمت مورد توافق، هر سهم از کریم با ارز ۵۵ دلار مبادله خواهد شد.
 
 منابع آگاه از این معامله اعلام کرده اند که اصلی ترین سرمایه گذاران کریم که شامل شرکت سرمایه گذاری الولید بن تلال، میلیاردر سعودی و شرکت ژاپنی راکوتن است، فرصت دارند تا پایان امروز موافقت خود را با نهایی شدن این معامله اعلام کنند و در صورت موافقت، تصاحب کریم توسط اوبر فردا به صورت رسمی اعلام خواهد شد.
 
 خرید کریم توسط اوبر را باید جزو آخرین اقدامات استارتاپی خواند که قرار است در آینده ای بسیار نزدیک سهام خود را به صورت عمومی در بورس اوراق بهادار نیویورک عرضه کند. عرضه عمومی سهام اوبر را باید جزو بزرگ ترین عرضه های اولیه سهام بین شرکت های حوزه فناوری خواند. برآوردها نشان از این دارد که ارزش اوبر پس از ورود به بازار سهام به بیش از ۱۲۰ میلیارد دلار افزایش خواهد یافت.
 
 کریم در سال ۲۰۱۶ میلادی بیش از یک میلیارد دلار ارزش گذاری شده بود که از این رو نام خود را به عنوان یکی از باارزش ترین استارتاپ های خاورمیانه بر سر زبان ها انداخت. کریم بیش از یک میلیون راننده داشته و در ۹۰ شهر به گستردگی ۱۵ کشور در حال فعالیت است.
 
 تصاحب کریم توسط اوبر را باید نشانه ای دال بر توجه اوبر به منطقه خاورمیانه خواند که یکی از پرجمعیت ترین مناطق جهان به شمار می رود.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد