درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 21:39   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37752صفحه نخست » بانک و بیمهسه شنبه، 13 فروردین 1398 - 17:35
ده هزار و پانصد فقره تسهیلات قرض الحسنه و جعاله تعمیر مسکن بانک توسعه تعاون برای استان های سیل زده کشور
اقدامات اجرائی بانک توسعه تعاون برای استان های سیل زده کشور از سوی رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل این بانک اعلام شد
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| اقدامات اجرائی بانک توسعه تعاون برای استان های سیل زده کشور از سوی رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل این بانک اعلام شد

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی
بانک توسعه تعاون، حجت‌الله مهدیان رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون صبح امروز با اعلام این مطلب که بانک توسعه تعاون در راستای مصوبات و تأکیدات وزیر تعاون و کار و رفاه اجتماعی آماده پرداخت ده هزار و پانصد فقره وام قرض الحسنه و جعاله تعمیر مسکن به استان های سیل زده کشور می باشد گفت : متاسفانه سیل بی سابقه اخیر تعداد زیادی از استان های کشور را متحمل خسارت و هزینه های مالی و جانی شدیدی کرده است به نحوی که برگشتن به شرایط و وضعیت عادی و امکان ادامه فعالیت در برخی از مناطق کشور ، مستلزم یک عزم و اراده ملی است ‌و خوشبختانه ایران اسلامی و مردم غیور و فهیم این کشور نشان داده اند که آماده روزهای سخت برای فائق شدن بر مشکلات هستند و همواره ثابت کرده اند که در عرصه عمل و غیرت مندی و نوع دوستی بی بدیل اند

مهدیان افزود: بانک توسعه تعاون برابر مسئولیت اجتماعی و مسئولیت حرفه ای تمهیداتی را برای مناطق سیل زده و آسیب زده و مردم گرفتار حوادث ناشی از بلایای طبیعی فراهم نموده است تا به نحوی از انحاء همراه با دستگاههای اجرایی کشور و دوشادوش مردم بزرگ و شریف ایران ، کنار عزیزان آسیب دیده از سیل اخیر قرار گیرد و با تخصیص ۵۰۰ فقره وام قرض الحسنه ۵۰ میلیون ریالی و ۱۰۰۰ فقره وام جعاله تعمیر مسکن ۱۵۰ میلیون ریالی برای هر یک از استان های سیل زده گلستان ، مازندران ، خوزستان ، لرستان ، چهار محال بختیاری ، ایلام و کرمانشاه جمعا به تعداد ۳۵۰۰ فقره وام قرض الحسنه و ۷۰۰۰ فقره وام جعاله تعمیر مسکن و در نهایت ده و پانصد فقره تسهیلات به مبلغ ۱۲۲۵میلیارد ریال پرداخت نماید که این تسهیلات اعتباری با معرفی استانداری و فرمانداری استان و شهرستان‌های ذی‌ربط و با هماهنگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از طریق شعب این بانک به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

مهدیان افزود: این بانک علاوه بر فراهم نمودن شرایط لازم برای پرداخت تسهیلات اعتباری قرض الحسنه و جعاله تعمیر مسکن برای مردم استان های آسیب دیده از سیل اخیر ، اقدام به تخصیص مبلغ ریال ۳۳ میلیارد ریال در قالب تهیه و اهداء هدایا و کمک‌های غیر نقدی که به‌صورت تأمین بخشی از نیازهای ضروری آسیب‌دیدگان ناشی از سیل نموده است که این هدایا و کمک های خیر خواهانه از قبیل مواد غذایی و بهداشتی و شوینده شامل نان ، ماکارونی ، کنسرو تن ماهی، پنیر، صابون ،شامپو،مایع دستشویی و اب معدنی، پتو دو‌نفره و‌تک نفره ، پوشاک بچه، وسایل بهداشتی، ماسک، بالش، چکمه بوده که برای مصرف مردم آسیب‌دیده استان‌های گلستان و مازندران ، لرستان ، خوزستان کرمانشاه ، ایلام و چهار محال بختیاری تهیه و ارسال گردیده است تا از طریق سازمان جمعیت هلال احمر و سایر نهاد های ذیربط در اختیار مردم قرار گیرد.


رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون از دیگر اقدامات این بانک در جهت کمک به مردم حادثه‌دیده استان های سیل زده گلستان ، مازندران ، لرستان ، خوزستان ، کرمانشاه ، ایلام و چهار محال بختیاری ، استمهال تسهیلات پرداختی قبل از وقوع حادثه و اعطای تنفس متناسب با شرایط متقاضی و بخشش جرائم دیرکرد مطالبات غیر جاری در کلیه بخش‌های اقتصادی یادکرد و در این باره خاطر نشان ساخت : درک شرایط و وضعیت اشخاص حقیقی و حقوقی خسارت دیده و آسیب ده ناشی از سیل که در استان های یاد شده از تسهیلات اعتباری این بانک‌ استفاده کرده اند در دستور کار این بانک قرار گرفته و بانک توسعه تعاون نهایت همکاری را در این خصوص با دریافت کنندگان تسهیلات اعتباری اعمال خواهد کرد

وی همچنین با اشاره به اینکه مدیران ستادی و استانی این بانک نیز در راستای همدلی و همراهی با مردم آسیب‌دیده استان‌های ناشی از سیل اخیر نسبت به اختصاص یک روز حقوق خود به این موضوع اقدام نموده اند گفت : به منظور امکان مشارکت هرچه بهتر و بیشتر کارکنان و خانواده های همکاران بانک توسعه تعاون با خسارت دیدگان سیل اخیر و همچنین امکان استمرار و تداوم کمک های نقدی به این موضوع ، شماره حسابی به همین منظور به صورت درون سازمانی پیش بینی تا کلیه کارکنان و خانواده همکاران بانک توسعه تعاون بتوانند کمک های نقدی خود را به این حساب واریز و پس از جمع آوری کمک های نقدی جهت مصرف آن در اختیار سازمان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران قرار گیرد

رییس هیات مدیره و مدیر عامل بانک توسعه تعاون با اشاره به اقدامات مدیران اداره شعب استان های سیل زده گفت ؛ همکاران استان های گلستان ، مازندران ، لرستان ، خوزستان ، کرمانشاه ، ایلام و چهار محال و بختیاری تاکنون اقداماتی را در راستای خدمت به سیل زدگان عزیز و همکاری با مسئولین استان به صورت شرکت در جلسات کمیته بحران استان و همکاری با کمیته مذکور ، استانداری و فرمانداری شهرستان ها در قالب کمک های نقدی و غیر نقدی نموده اند که بی تردید این امر تا بازگشت وضعیت به شرایط عادی به صورت جدی ادامه خواهد داشت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد