درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 00:01   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر
  کمپین‌های یکباره
  مدیر عامل گوگل در مورد آینده پیوندها، هوش مصنوعی کیفیت جستجو را بدتر می‌کند
  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی
  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37730صفحه نخست » ادامه مطلب دویکشنبه، 11 فروردین 1398 - 21:44
جایزه دوربین طلایی آلمان برای گرتا تونبرگ، فعال محیط زیست
گرتا تونبرگ در این میان به چهره‌ای برجسته در جنبش حفاظت از محیط زیست "جمعه‌ها برای آینده" تبدیل شده است. او توانسته بسیاری از هم‌نظرانش را دور خود گرد آورد. در پایتخت آلمان از شجاعت و ابتکار او تقدیر شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| گرتا تونبرگ در این میان به چهره‌ای برجسته در جنبش حفاظت از محیط زیست "جمعه‌ها برای آینده" تبدیل شده است. او توانسته بسیاری از هم‌نظرانش را دور خود گرد آورد. در پایتخت آلمان از شجاعت و ابتکار او تقدیر شد.

گرتا تونبرگ شامگاه شنبه، ۳۰ مارس (۱۰ فروردین) در مراسم اهدای جوایز "دوربین طلایی" در برلین سخنرانی‌ای گیرا درباره نجات کره زمین و آسیب‌هایی که به محیط زیست زده شده ایراد کرد. این فعال محیط زیست ۱۶ ساله سوئدی در جمع گروهی از دست‌اندرکاران آلمانی و بین‌المللی فیلم و برنامه‌های تلویزیونی گفت: «ما در حال حاضر در نقطه حساسی از تاریخ به سر می‌بریم.»

تونبرگ از چهره‌های هنری و اجتماعی شناخته شده خواست تا از جنبش حفاظت از محیط زیست حمایت کنند، چون به گفته او، آن‌ها می‌توانند بر میلیاردها نفر در سراسر جهان تأثیر بگذارند.


تونبرگ به چهره‌ نمادین جنبشی اعتراضی تبدیل شده است. او از دانش‌آموزان خواسته تا روزهای جمعه به جای رفتن به مدرسه در مبارزه‌ای صمیمانه علیه تغییرات اقلیمی شرکت کنند.


در مراسم برلین میشائیل هربیگ، هنرپیشه آلمانی‌، نطقی در ستایش از تونبرگ ایراد کرد. او گفت که تونبرگ "پدیده‌ای واقعی" است که همه را از خواب غفلت بیدار می‌کند. هربیگ همچنین گفت که کسی نمی‌تواند با ایجاد ترس یا ابراز نفرت او را از رسیدن به هدفی که دارد بازدارد.

حضار به نشانه احترام در برابر تونبرگ از جایشان بلند شده و دست زدند. تونبرگ جایزه ویژه حفاظت از محیط زیست "دوربین طلایی" را دریافت کرد.

تونبرگ جایزه‌اش را به کسانی اهدا کرد که از جنگل هامباخ در ایالت نوردراین وستفالن آلمان حفاظت می‌کنند و خواستار استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر هستند. او همچنین در مصاحبه با خبرنگاران گفت که جنبش حفاظت از محیط زیست در میان جوانان آلمان بسیار قدرتمند است و این جوانان "قهرمانان واقعی" هستند.

او با لباسی سفید در مراسم حاضر شده و موهایش را برخلاف همیشه به جای بافتن باز گذشته بود. پیش از شروع مراسم دوستدارانش از او امضا می‌خواستند.

"دوربین طلایی" از مهم‌ترین جوایز آلمان در عرصه فیلم و تلویزیون است. این جایزه از آغاز بنیانگذاری‌اش در سال ۱۹۶۶تا سال ۱۹۸۷ تنها در زمینه تلویزیون و به فعالان هنری آلمانی داده می‌شد. از سال ۱۹۸۷این جایزه به هنرمندان جهان هم اعطا می‌شود و عرصه‌های فیلم و موزیک و اجتماعی را نیز در برمی‌گیرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  شیفتگی جمعی


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد