درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 01:59   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37727صفحه نخست » یکشنبه، 11 فروردین 1398 - 02:09
کمپین اطلاعاتی «کودکی اف لاین» با هدف کاهش زمان استفاده از شبکه های اینترنت
30 ماه مارس در قالب 13-مین کنگره جهانی خانواده، اعضای هیئت نمایندگی روسیه با نمایندگان پارلمان ایتالیا و شخصیت های اجتماعی کمپین اطلاعاتی جهانی تحت عنوان «کودکی آف لاین» را سازماندهی کردند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| کمپین اطلاعاتی به نام «کودکی اف لاین» توسط روس ها اجرایی می شود.

به گزارش اسپوتنیک، 30 ماه مارس در قالب 13-مین کنگره جهانی خانواده، اعضای هیئت نمایندگی
روسیه با نمایندگان پارلمان ایتالیا و شخصیت های اجتماعی کمپین اطلاعاتی جهانی تحت عنوان «کودکی آف لاین» را سازماندهی کردند.

این کمپین هدف خود را گسترش اوقات فراغت اعضای خانواده و کودکان بدون هر نوع گجت، کاهش زمان استفاده از شبکه های اینترنت توسط بچه ها و گسترش امکانات برای هنرآفرینی کودکان اعلام کرده است.

این کمپین با قوانین انیترنت امن همخوان است و وسیله ای برای دخالت اخلاقی و یا معنوی بحساب نمی آید و به فضای شخصی کودک و نزدیکان او نفوذ نمی کند.

در واقع کنه کمپین «کودکی آف لاین» یک خواهش ساده از بزرگسالان برای سازماندهی اوقات فراغت خانواده و کودکان در زمان «اف لاین» بدون گوشی و انواع دیگر وسایل دیجیتالی است. درخواست می شود که والدین از فرزندان خود در مقابل اطلاعاتی حفاظت کنند که آنها هنوز قادر به ارزیابی درست آن اخبار نیستند.

 

اینترنت خطرات زیادی در خود نهفته دارد، از جمله تبلیغ موادمخدر، سایبربولینگ و محتویات انگیزش شوک و اطلاعات خطرناک دیگر برای کودکان. با درنظرداشت اینکه نوجوانان تا 9 ساعت از وقت خود را در شبکه های اجتماعی می گذرانند، این وضع نه تنها برای سلامتی جسمی بلکه روانی آنها مضر است. از اینرو والدین در سراسر جهان باید به این موضوع توجه کرده و گزینه دیگری برای اوقات فراغت فرزندان خود پیشنهاد کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد