درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 00:35   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37692صفحه نخست » بانک و بیمهچهارشنبه، 7 فروردین 1398 - 16:30
امداد و کمک رسانی به سیل زدگان استان مازندران و گلستان توسط بانک مسکن
بانک مسکن در استان گلستان و مازندران در کنار سازمان های امداد رسانی اقدام به امداد و کمک رسانی به سیل زدگان نمود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بانک مسکن در استان گلستان و مازندران در کنار سازمان های امداد رسانی اقدام به امداد و کمک رسانی به سیل زدگان نمود.

به گزارش شارا به نقل از
روابط عمومی بانک مسکن، وقوع سیل در چندین استان کشور طی روزهای آغازین سال 98، هموطنان را گرفتار حادثه و مشکلات بسیار زیادی نمود. اما کارکنان بانک مسکن در این استان ها به منظور حفظ کرامت انسانی مردم حادثه دیده و گرفتار مصیبت را تنها نگذاشتند و با کمک های خود حامی و پشتیبانشان بودند. در این میان بانک مسکن استان گلستان و مازندران در کنار سازمان های امداد رسانی، اقدام به امداد و کمک رسانی به سیل زدگان نمود.

بانک مسکن استان گلستان در اولین امداد رسانی خود، بخشی از لوازم بهداشتی مورد نیاز 1200 نفر از سیل زدگان مستقر در کمپ محمد آباد گرگان که یکی از محل های اسکان سیل زدگان می باشد را تأمین و همچنین در ادامه روند کمک رسانی خود به مردم سیل زده در شرق شهرستان آق قلا در منطقه سن سبیلی، لوازم بهداشتی مورد نیاز کودکان و خردسالان از جمله شیر خشک ، پوشک و ... را تهیه و در میان آنان توزیع نمود.

تغذیه رسانی به مردم حادثه دیده استان گلستان در روزهای بعدی تداوم پیدا نمود و غذای گرم در بین مردم شهرستان آق قلا توسط کارکنان بانک مسکن تهیه و توزیع شد. گفتنی است، کمک های یاد شده از محل منابع بانک مسکن و نیز خودیاری همکاران صورت پذیرفته و همچنان در حال انجام است . کارکنان بانک مسکن استان بصورت مداوم در مناطق سیل زده حضور و مشارکت مداوم دارند تا برنامه ریزی و پیش بینی های لازم برای تداوم کمک رسانی صورت پذیرد.

شایان ذکر است حدود 500 بسته معیشتی شامل(خرما،ماکارونی،آبمعدنی،لبنیات،کنسرو و...)، پتو، چکمه و بادگیر از طریق بانک مسکن در استان مازندران پس از بازدید رحیمی انارکی مدیر عامل بانک از مناطق سیل زده از طریق کمک های نقدی کارکنان تهیه و بین خانوارها در این مناطق توزیع شد .


در پایان اشاره می شود بانک مسکن از طریق شماره کارت 2222 2222 2315 6280 آماده دریافت کمک های نقدی شما عزیزان برای هموطنان سیل زده در مناطق مختلف کشور می باشد .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد