درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 21 اردیبهشت 1403 - 12:59   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مرگ عکاسی استوک؟
  اسرائیل الجزیره را ممنوع می‌کند، آمریکا تیک‌تاک را. ما می‌دانیم چرا
  چت‌بات قدرتمند هوش مصنوعی جدید به طور مرموزی در نیمه شب بازگشته است
  یافته‌های کلیدی گزارش وضعیت رسانه‌ها در سال ۲۰۲۴ برای متخصصان روابط‌عمومی
  اگر می خواهیم بهترین خود در عرصه روابط‌عمومی باشیم باید به استقبال چالش ها و کارهای نو برویم
  اخبار منفی را دنبال کنیم یا نه؟
  چشم‌انداز جستجوی مدرن
  5 مرحله ایجاد انگیزه در یک محیط حرفه‌‌‌ای
  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی
  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37675صفحه نخست » پنجشنبه، 8 فروردین 1398 - 04:12
خبرنگار آمریکایی باید از روس ها عذرخواهی کند
فرید زکریا خبرنگار آمریکایی بهتر است به دلیل اخبار دروغین خود از روس ها و آمریکایی ها عذرخواهی کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| فرید زکریا خبرنگار آمریکایی بهتر است به دلیل اخبار دروغین خود از روس ها و آمریکایی ها عذرخواهی کند.
 
 به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه
روسیه متذکر شد که بهتر بود اگر فرید زکریا خبرنگار آمریکایی از روس ها و آمریکایی ها به دلیل ارائه گویا «حقایق آشکار» در «توطئه ترامپ با روسها» عذرخواهی کند.
 
 زاخارووا با انتشار این یادداشت در صفحه خود در «فیس بوک» می خواست «کار دستگاه تبلیغاتی را به نمایش بگذارد و اینکه چطور اخبار دروغین خلق می شوند».
 
 ماریا زاخارووا در این خصوص نوشت:«به نظر من، او و افرادی امثال او پس از نتیجه گیری مولر دادستان ویژه باید ابتدا به دلیل اخبار دروغین و تمام آنچه طی این سالها برزبان آوردند عذرخواهی کنند. این عذرخواهی باید نه فقط از ترامپ، بلکه ساکنان دو کشور و به ویژه روس ها باشد که مدام مورد اتهامات گوناگون قرار گرفتند و از آمریکایی ها به دلیل ارائه تبلیغات احمقانه یکسویه به آنها. و بعد از آن دوباره بسراغ نتیجه گیری ها و پیش بینی های خود بروند».
 
 پیشتر وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد که مولر نتوانست ساخت و پاخت ترامپ با روسیه را به اثبات برساند. 23 ماه مارس مولر به «پرونده روسی» پایان داد. او قصد داشت دخالت روسیه در انتخابات آمریکا در سال 2016 میلادی را بررسی کند و همچنین مشخص شود که آیا ساخت و پاختی بین ستاد انتخاباتی ترامپ با روسیه جریان داشته است یا خیر.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  معرفی کتاب: فرهنگ جامع واژگان روابط‌عمومی


  ده فیلم سینمایی برای مدیران روابط‌عمومی


  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه


  اگر کسی به ما حرف بدی می‌زند چه‌کار کنیم؟


  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی


  چشم‌انداز جستجوی مدرن


  اضطراب اطلاعاتی


  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


  روابط‌عمومی در عصر ابهام


  ادغام رسانه‌های اجتماعی و روابط‌عمومی‌: چند نکته


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد