درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 14:16   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37647صفحه نخست » بانک و بیمهدوشنبه، 5 فروردین 1398 - 09:02
حضور فعالانه کارکنان بانک رفاه استان های گلستان و مازندران در یاری رساندن به هموطنان سیل زده مناطق شمالی کشور
مسئولان و کارکنان خدوم و خداجوی بانک رفاه کارگران در استان های گلستان و مازندران در ساعات آغازین جاری شدن سیلاب در مناطق این استان، به یاری هموطنان نیازمند شتافتند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مسئولان و کارکنان خدوم و خداجوی بانک رفاه کارگران در استان های گلستان و مازندران در ساعات آغازین جاری شدن سیلاب در مناطق این استان، به یاری هموطنان نیازمند شتافتند.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه، در پی جاری شدن سیلاب در مناطق شمالی کشور و به ویژه استان های گلستان و مازندران، مسئولان و کارکنان نوع دوست و متعهد این بانک با حضور در مناطق آسیب دیده، با اهدای کمک های غیر نقدی و ملزومات ابتدایی زندگی، در نجات آسیب دیدگان و نیازمندان گرفتار در سیلاب، حضور فعال و اثربخش داشتند.


بر اساس این گزارش، مکرمی مدیر شعب بانک رفاه استان گلستان به همراه سایر مسئولان و کارکنان این استان در همان ساعات ابتدایی با حضور فعال و اثربخش خود در یاری رسانی به هموطنان نیازمند، التیامی بر آلام این عزیزان بودند. در این اقدام خداپسندانه، مسئولان استانی بانک رفاه با حضور در شهرستان های آق قلا، بندرترکمن و گمیشان نقش پررنگی در کمک رسانی ایفا کردند.


همچنین محققی مدیر شعب بانک رفاه استان مازندران با همراهی سایر کارکنان این بانک با حضور در جمع آسیب دیدگان و کمک به آنها، بسته های حاوی اقلام خوراکی و بهداشتی را به ایشان اهدا کردند. در این اقدام 200 بسته اقلام خوراکی و بهداشتی در بین سیل زدگان شهرستان های سیمرغ (کیاکلا)، فرح آباد و میاندرود توزیع شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد