درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 05:29   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد

  فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیچیدگی‌های نظام رسانه‌ای
  ایران قوی با روابط عمومی قوی
  آخرین فرصت برای ثبت‌نام در وبینار "فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی"
  10 روش برای استفاده از هوش مصنوعی برای بازاریابی بیش از حد شخصی
  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی
  زنده یاد «بیژن ناهیدی» مدیر اسبق روابط‌عمومی سازمان دامپزشکی به دیار باقی شتافت
  فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد
  «جشنواره روابط‌عمومی»؛ بزرگ‌ترین رویداد دانشگاهی کشور
  روابط‌عمومی‌ها عملکرد دستگاه‌ها را صادقانه با مردم درمیان بگذارند
  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37538صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیدوشنبه، 27 اسفند 1397 - 01:30
نمایشگاه کتاب پاریس: تلاشی برای رویارویی با کاهش فروش کتاب
نمایشگاه کتاب پاریس که مهم‌ترین رویداد دنیای نشر و ادب در فرانسه محسوب می‌شود، امسال برای نخستین بار نه یک کشور، که یک قاره - اروپا - را به عنوان مهمان ویژه برگزیده است. این نمایشگاه در حالی برگزار می‌شود که میزان فروش کتاب در فرانسه سال به سال کمتر می‌شود و نشر کاغذی در مقابل فن‌آوری الکترونیکی به دشواری افتاده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| نمایشگاه کتاب پاریس که مهم‌ترین رویداد دنیای نشر و ادب در فرانسه محسوب می‌شود، امسال برای نخستین بار نه یک کشور، که یک قاره - اروپا - را به عنوان مهمان ویژه برگزیده است. این نمایشگاه در حالی برگزار می‌شود که میزان فروش کتاب در فرانسه سال به سال کمتر می‌شود و نشر کاغذی در مقابل فن‌آوری الکترونیکی به دشواری افتاده است.
 
 به گزارش شارا به نقل از fa.rfi، شب گذشته – ١۴ مارس/٢٣ اسفند – ادوارد فیلیپ نخست‌وزیر فرانسه همراه با فرانک ریستر، وزیر فرهنگ، سی‌و‌نهمین نمایشگاه کتاب پاریس را افتتاح کردند. نمایشگاه از امروز - جمعه – درهای خود را به روی مردم باز می‌کند.
 
 در سال ٢٠١٨، فروش کتاب در فرانسه برای دومین سال متوالی کاهش داشت. نشریۀ حرفه‌ای "کتاب هفتگی" حتی هشدار می‌دهد که طی ده سال اخیر، چنین کاهشی سابقه نداشته است. نخستین آماری که از فروش کتاب در سال جاری (٢٠١٩) نیز منتشر شده چندان دلگرم‌کننده نیست. با اینهمه نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که فرانسوی‌ها مطالعه را دوست دارند و اکثراً می‌گویند که "اگر وقت بیشتری داشته باشند حتماً بیشتر کتاب خواهند خواند".
 
 امسال در نمایشگاه پاریس، نویسندگان سرشناسی چون اورهان پاموک ترک، میشل بوسی فرانسوی (نویسندۀ رمان‌های پرخواننده)، اِری دلوکا ی ایتالیایی و خاویر سِرکاس اسپانیایی به میدان می‌آیند تا مردم و تماشاگران نمایشگاه را به مطالعه فراخوانند. مجموعاً طی چهار روز، نزدیک به ٣هزار نویسنده در غرفه‌های گوناگون نمایشگاه حضور خواهند یافت و با مردم به گفتگو خواهند نشست یا کتاب‌هایشان را برای علاقه‌مندان امضا خواهند کرد.
 
 اروپا، مهمان ویژه
 نمایشگاه کتاب پاریس که از سال ١٩٨١ به طور منظم برگزار شده، تاکنون هر سال یک کشور را به عنوان میهمان ویژه انتخاب می‌کرد اما امسال با انتخاب اروپا، برگزارکنندگان نمایشگاه قصد دارند که بر پویایی صنعت نشر و تلاش خستگی‌ناپذیر ناشران اروپایی تأکید کنند. سباستین فرنو، رئیس نمایشگاه می‌گوید که هدف همچنین مواجهۀ مردم با چالش‌های سیاسی و اجتماعی است. در شرایطی که بسیاری از کشورهای اروپایی از "ضعیف شدن دموکراسی" و قدرت گرفتن گرایش‌های افراطی نگرانند و در حالی که حدود دو ماه به انتخابات پارلمان اروپا باقی مانده، جلسات بحث متعددی در چارچوب نمایشگاه، بر محور "پوپولیسم" و رویارویی با آن برنامه‌ریزی شده است.
 
 این نمایشگاه همچنین فرصتی است تا ادبیات برخی کشورهای اروپایی که کمتر شناخته شده (مثل اسلوونی یا کوسوو) به مردم معرفی شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  چگونه به عنوان یک رهبر سؤالات واقعاً قدرتمند بپرسیم


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  واکاوی ورود داده‌نگاری به یک روزنامه شاخص محلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد