درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 03:28   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37538صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیشنبه، 25 اسفند 1397 - 14:06
نمایشگاه کتاب پاریس: تلاشی برای رویارویی با کاهش فروش کتاب
نمایشگاه کتاب پاریس که مهم‌ترین رویداد دنیای نشر و ادب در فرانسه محسوب می‌شود، امسال برای نخستین بار نه یک کشور، که یک قاره - اروپا - را به عنوان مهمان ویژه برگزیده است. این نمایشگاه در حالی برگزار می‌شود که میزان فروش کتاب در فرانسه سال به سال کمتر می‌شود و نشر کاغذی در مقابل فن‌آوری الکترونیکی به دشواری افتاده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| نمایشگاه کتاب پاریس که مهم‌ترین رویداد دنیای نشر و ادب در فرانسه محسوب می‌شود، امسال برای نخستین بار نه یک کشور، که یک قاره - اروپا - را به عنوان مهمان ویژه برگزیده است. این نمایشگاه در حالی برگزار می‌شود که میزان فروش کتاب در فرانسه سال به سال کمتر می‌شود و نشر کاغذی در مقابل فن‌آوری الکترونیکی به دشواری افتاده است.
 
 به گزارش شارا به نقل از fa.rfi، شب گذشته – ١۴ مارس/٢٣ اسفند – ادوارد فیلیپ نخست‌وزیر فرانسه همراه با فرانک ریستر، وزیر فرهنگ، سی‌و‌نهمین نمایشگاه کتاب پاریس را افتتاح کردند. نمایشگاه از امروز - جمعه – درهای خود را به روی مردم باز می‌کند.
 
 در سال ٢٠١٨، فروش کتاب در فرانسه برای دومین سال متوالی کاهش داشت. نشریۀ حرفه‌ای "کتاب هفتگی" حتی هشدار می‌دهد که طی ده سال اخیر، چنین کاهشی سابقه نداشته است. نخستین آماری که از فروش کتاب در سال جاری (٢٠١٩) نیز منتشر شده چندان دلگرم‌کننده نیست. با اینهمه نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که فرانسوی‌ها مطالعه را دوست دارند و اکثراً می‌گویند که "اگر وقت بیشتری داشته باشند حتماً بیشتر کتاب خواهند خواند".
 
 امسال در نمایشگاه پاریس، نویسندگان سرشناسی چون اورهان پاموک ترک، میشل بوسی فرانسوی (نویسندۀ رمان‌های پرخواننده)، اِری دلوکا ی ایتالیایی و خاویر سِرکاس اسپانیایی به میدان می‌آیند تا مردم و تماشاگران نمایشگاه را به مطالعه فراخوانند. مجموعاً طی چهار روز، نزدیک به ٣هزار نویسنده در غرفه‌های گوناگون نمایشگاه حضور خواهند یافت و با مردم به گفتگو خواهند نشست یا کتاب‌هایشان را برای علاقه‌مندان امضا خواهند کرد.
 
 اروپا، مهمان ویژه
 نمایشگاه کتاب پاریس که از سال ١٩٨١ به طور منظم برگزار شده، تاکنون هر سال یک کشور را به عنوان میهمان ویژه انتخاب می‌کرد اما امسال با انتخاب اروپا، برگزارکنندگان نمایشگاه قصد دارند که بر پویایی صنعت نشر و تلاش خستگی‌ناپذیر ناشران اروپایی تأکید کنند. سباستین فرنو، رئیس نمایشگاه می‌گوید که هدف همچنین مواجهۀ مردم با چالش‌های سیاسی و اجتماعی است. در شرایطی که بسیاری از کشورهای اروپایی از "ضعیف شدن دموکراسی" و قدرت گرفتن گرایش‌های افراطی نگرانند و در حالی که حدود دو ماه به انتخابات پارلمان اروپا باقی مانده، جلسات بحث متعددی در چارچوب نمایشگاه، بر محور "پوپولیسم" و رویارویی با آن برنامه‌ریزی شده است.
 
 این نمایشگاه همچنین فرصتی است تا ادبیات برخی کشورهای اروپایی که کمتر شناخته شده (مثل اسلوونی یا کوسوو) به مردم معرفی شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد