درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 00:49   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37519صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 24 اسفند 1397 - 11:58
روابط‌عمومی آبفای استان تهران باید الگوی سایر روابط‌عمومی‌ها باشد
مدیرعامل آبفای استان تهران در نخستین نشست مشورتی با مدیران روابط عمومی شرکت‌های زیرمجموعه گفت: آبفای استان تهران بزرگ‌ترین شرکت وزارت نیرو و بزرگ‌ترین دستگاه اجرایی شهر تهران بعد از شهرداری است و روابط‌عمومی آن باید الگوی مناسبی برای سایر روابط‌عمومی‌های کشور باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرعامل آبفای استان تهران در نخستین نشست مشورتی با مدیران روابط عمومی شرکت‌های زیرمجموعه گفت: آبفای استان تهران بزرگ‌ترین شرکت وزارت نیرو و بزرگ‌ترین دستگاه اجرایی شهر تهران بعد از شهرداری است و روابط‌عمومی آن باید الگوی مناسبی برای سایر روابط‌عمومی‌های کشور باشد.

محمدرضا بختیاری افزود: گرچه اهمیت روابط‌عمومی بر کسی پوشیده نیست، اما نوع نگاه مسئولان به این حوزه نیز بسیار اثرگذار است.


او تصریح کرد: اهمیت روابط‌عمومی نزد من به حدی است که برای انتخاب مدیر جدید روابط‌عمومی آبفای استان تهران بیش از انتخاب معاونان شرکت حساسیت به خرج دادم و جمع‌بندی نهایی این انتخاب حدود شش ماه طول کشید.


او تاکید کرد: نمی‌توان کسی را در جایگاه مدیر روابط‌عمومی نشاند که از دل خود مجموعه آب و فاضلاب نبوده و با الفبای روابط‌عمومی آشنا نباشد.


مدیرعامل آبفای استان تهران با اشاره به حساسیت و اهمیت جایگاه روابط عمومی خاطرنشان کرد: ایجاد وفاق، هم‌دلی و عِرق سازمانی و جلب اعتماد مردم نسبت به فعالیت‌های سازمان از وظایف حیاتی روابط‌عمومی است.


بختیاری با تاکید بر اهمیت عِرق سازمانی میان همکاران شرکت گفت: زمانی می‌توانیم بگوییم که آبفای استان تهران در بُعد درون‌سازمانی موفق عمل کرده‌ است که حمیت سازمانی را بین همکاران ایجاد کرده باشد؛ به گونه‌ای که دیگر نیاز نباشد به عنوان مثال روی کار تکنیسنی که لوله‌ها را جوش‌ می‌زند نظارت مداوم باشد.


بختیاری با تاکید بر توجه به اثرگذاری فعالیت‌های روابط‌عمومی گفت: از کارهای معمولی که اثرگذاری ندارد بپرهیزید، ایده‌های نو بیاورید، در پی کارهای اثرگذار رسانه‌ای باشید و با زبان هنر با مردم صحبت کنید.


مدیرعامل آبفای استان تهران با اشاره به این‌که فرهنگ‌سازی صرفا به معنای برگزاری نشست خبری و برگزاری جشنواره نیست، گفت: روی مباحث روان‌شناسی اجتماعی تمرکز کنید و جست‌وجو کنید با چه شیوه‌هایی می‌توان اعتماد ۱۴ میلیون مشترک آب و فاضلاب استان تهران را به دست آورد.


رئیس هیئت مدیره آبفای استان تهران تاکید کرد: هریک از مدیران شرکت‌‌های آب و فاضلاب استان تهران باید جامعه هدف خود را به‌درستی بشناسند و شیوه‌های ویژه آن جامعه را برای فرهنگ‌سازی به کار ببرند و طبیعی است که شیوه‌ای از فرهنگ‌سازی که برای مردم مناطق شمال تهران درست و بجاست، ممکن است نزد مردم ساکن در شهرهای اطراف تهران حتی ضدارزش تلقی شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد