درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 00:29   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37517صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 23 اسفند 1397 - 20:17
وحدت رویه روابط عمومی ها مهم ترین عامل دستیابی به اهداف سازمانی
نشست مدیران روابط عمومی شهرداری مرکز استان با حضور ناصر معیل معاون خدمات شهری شهرداری ساری، یاسر رضازاده مدیر روابط عمومی و امور بین الملل و مدیران روابط عمومی مناطق سه گانه و سازمان های تابعه شهرداری ساری به میزبانی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و محصولات کشاورزی برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| نشست مدیران روابط عمومی شهرداری مرکز استان با حضور ناصر معیل معاون خدمات شهری شهرداری ساری، یاسر رضازاده مدیر روابط عمومی و امور بین الملل و مدیران روابط عمومی مناطق سه گانه و سازمان های تابعه شهرداری ساری به میزبانی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و محصولات کشاورزی برگزار شد.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری، در این نشست، یاسر رضازاده با گرامیداشت روز شهدا و پاسداشت مقام آنان به استقبال از پیشنهادهای سازنده مدیران روابط عمومی در راستای افزایش کیفیت فعالیت های تخصصی در این حوزه اشاره کرد و گفت: مدیران روابط عمومی باید با تثبیت جایگاه سازمانی در راستای تقویت عملکردهای خود حرکت کنند و روابط عمومی مرکزی شهرداری ساری همواره از پیشنهادها و راهکارهای سازنده آنان برای کیفی سازی فعالیت ها در این حوزه استقبال می نماید.
 
 وی به ضرورت توجه بیشتر به افزایش کیفیت محتوایی مدیران روابط عمومی در سازمان ها و مناطق تاکید کرد و افزود: تولید محتوای با کیفیت در روابط عمومی باید به گونه ای باشد که برای شهر، شهروند و شهرداری آورده ی مفید داشته باشد.
 
 مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری اظهار داشت: یکی از کارهای مهم روابط عمومی خط مشی دادن به رسانه هاست؛ مدیران روابط عمومی باید به گونه ای عمل کنند که خط سیر رسانه های عمومی بر اساس عملکرد آنان ترسیم شود.
 
 رضازاده با قدردانی از فعالیت های روابط عمومی مناطق و سازمان های تابعه در راستای عمل به وظایف سازمانی تصریح کرد: بدون تردید روابط عمومی مناطق و سازمان های تابعه شهرداری ساری نسبت به همسان های خود بسیار حرفه ای عمل می کنند اما این مسئله نباید مانع یادگیری و تخصص گرایی در این حوزه شود.
 
 در پایان، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری مرکز استان با تقدیر از زحمات شعبان وفایی نژاد بعنوان یکی از پیشکسوتان حوزه روابط عمومی در شهرداری گفت: لازم است در این جلسه از زحمات ایشان قدردانی کنم و امیدوارم مدیران روابط عمومی با استفاده از انرژی و تجارب ایشان گام های بهتر در راستای اعتلای سازمان خود بردارند.
 
 در ادامه، ناصر معیل، معاون خدمات شهری شهرداری ساری به اهمیت عملکرد قوی در حوزه روابط عمومی اشاره کرد و گفت: روابط عمومی ها باید به گونه ای عمل کنند که مهم تلقی شوند؛ بدون تردید اگر مدیر روابط عمومی، دغدغه های مدیر و اهداف سازمان خود را بشناسد می تواند عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذارد.
 
 وی افزود: ما معتقدیم روابط عموم های، چشم و گوش مدیر در شنیدن نقدها و زبان او در بیان عملکردها هستند و صدالبته خود آنان نیز باید به این وظیفه ذاتی واقف باشند.
 
 در ادامه، معیل به تاثیر فعالیت های روابط عمومی در جریان سازی اجتماعی اشاره کرد و بیان داشت: تاثیرگذاری در حوزه های اجتماعی می تواند زمینه های توسعه شهر و رفع مشکلات را آماده کند؛ یقیناً روابط عمومی ها می توانند با ایجاد زمینه های فکری مناسب، تاثیر بسزایی در حوزه های اجتماعی داشته باشند.
 
 معاون خدمات شهری به نقد ناصحانه و محترمانه توسط روابط عمومی ها اشاره کرد و گفت: مدیران روابط عمومی باید به نقد ناصحانه با حفظ احترام مدیران بپردازند و اهل مشورت باشند؛ وحدت رویه روابط عمومی ها و پرهیز از عملکرد جزیره ای، بهترین عامل برای دستیابی به اهداف عالی سازمانی در این حوزه خواهد بود.
 
 در ادامه با اهدای لوح توسط معاون خدمات شهری شهرداری ساری از زحمات شعبان وفایی نژاد بعنوان پیشکسوت حوزه روابط عمومی در شهرداری قدردانی شد.
 
 در پایان، به مناسبت ۲۲اسفند، روز بزرگداشت شهدا، مدیران روابط عمومی شهرداری ساری با حضور در گلزار شهدا، ضمن غبارروبی مزار شهدا، با آرمان های این عزیزان تجدید میثاق نمودند.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد