درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 16:16   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 3750صفحه نخست » ادامه مطلب چهارچهارشنبه، 29 خرداد 1392 - 06:42
روابط عمومی در استان گیلان و استفاده از ابزارهای پیشرفته
  

شارا، سید رضا علوی زمیدانی عضو هیات مدیره ومدیر عامل انجمن روابط عمومی گیلان - ارتباط شروع یک حرکتی است که جاده یک طرفه سخن گفتن را به جاده دوطرفه سخن گفتن و پاسخ شنیدن مخاطب مبدّل می کند و این گفتن و شنیدن می تواند پیوند دهنده فاصله های شبکه های اجتماعی باشد که با مقوله ای به نام روابط عمومی حل و فصل می شود.
 روابط عمومی با استفاده از ابزارهای ارتباطی می تواند علاوه بر اطلاع رسانی از عملکرد و یا رسالت سازمان های دولتی و موسسات غیر دولتی زمینه های اطلاع یابی از دغدغه ها و یا پیشنهادات مخاطبان را نسبت به نهاد های مذکور ترسیم نماید و پس از جمع آوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل آنها به تصمیم سازی و تصمیم گیری درست و عالمانه منجر سازد.
 امروزه استقرار و تداوم حضور در عرصه های متنوع اعم از فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی مستلزم شناخت از جوامع مختلف است که با ابزارهای روابط عمومی می توان شبکه های اجتماعی در حوزه های ذکر شده را تشکیل داد و با پیوند این شبکه ها به اهداف تعیین شده دست پیدا کرد چرا که شبکه های اجتماعی می توانند افکار عمومی جوامع را نسبت به موضوعات مختلف رصد کرده و برای اقناع افکار عمومی پاسخ های مستدل ارائه نمایند.
 استان گیلان با وجود اینکه جزء استان های کم وسعت در شمال کشور است اما از زوایای مختلف دارای اهمیت بسزایی در معادلات فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و شناسایی و شناساندن این ظرفیت عظیم با ارتقاء جایگاه روابط عمومی در استان میسّر خواهد بود که با تشکیل انجمن روابط عمومی گیلان در سال1389 به عنوان اولین سازمان غیردولتی روابط عمومی این گام برداشته شد.
 ارتقاء جایگاه روابط عمومی در موسسات دولتی و غیردولتی استان گیلان مستلزم آگاهی از نقش افکار عمومی در تاثیرگذاری فعالیت های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی این استان است که به اختصار شرح داده می شود:
 فعالیت های فرهنگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و به تبع آن در گیلان بر گرفته از فرهنگ غنی اسلامی است و شناسایی و شناساندن این فرهنگ غنی با همه آداب و رسومش با استفاده از ابزارهای ارتباطی می تواند افکار عمومی جامعه ایرانی و جوامع بین المللی را نسبت به گیلان آگاه تر نماید که نقش روابط عمومی ها در این زمینه غیر قابل انکار است .
 روابط عمومی با آگاهی از فضای سیاسی حاکم بر جامعه می تواند افکار عمومی اقشار مختلف را نسبت به تاثیرگذاری و تاثیرپذیری در نظام سیاسی کشور مطالعه نموده تا مردم بتوانند نسبت به تحقق حماسه سیاسی که شعار مطرح شده سال جدید توسط مقام معظم رهبری می باشد نقش آفرینی کنند که با ارتقاء روابط عمومی استان این امر میسّر خواهد شد.
 شبکه های اجتماعی موجود در جامعه می توانند با ارتباط نیازهای مادی و معنوی همدیگر را برطرف نمایند که ارتقاء روابط عمومی در اجتماع گیلان خواهد توانست شرایط را برای زندگی مطلوب و شناخت موانع فراهم نماید.
 استفاده از ابزارهای روابط عمومی در عرصه اقتصادی که همواره از دغدغه های مردم بوده می تواند هر گونه شبهه و ابهامی را نسبت به فعّالان اقتصادی و مخاطبان آنها در استان گیلان برطرف کرده و تحقق حماسه اقتصادی که شعار مطرح شده سال جدید توسط مقام معظم رهبری می باشد را محقق کند.
 و کلام آخر اینکه ارتقاء روابط عمومی در گیلان می تواند بسترهای رشد و شکوفایی این استان را در حوزه داخلی و بین المللی به طور همه جانبه بسط و گسترش دهد و این رسالت فقط به عهده کارگزاران روابط عمومی نیست بلکه همه مردم در شکل گیری این شبکه های اجتماعی برای ظهور و بروز ظرفیت های بالقوه استان نقش بسزایی دارند و انجمن روابط عمومی گیلان با حضور در بخش های دولتی و غیر دولتی می تواند نقش مردم را با ابزارهای موجود ارتباطات در تقویت ساختارهای فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی استان گیلان برای پیشرفت و آبادانی کشور عزیز ایران با محوریت نظام مقدس جمهوری اسلامی پررنگ تر نماید.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
محمود صوفی نالکیاشری
| 1392/5/23 - 10:16 |     0     0     |
مطالب خوبی بود انشاءالله گامی باشد در راستای توسعه پایدار استان عزیزم گیلان


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد