درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 20 خرداد 1403 - 19:53   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است
  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی
  ۸ نشانه زبان بدن که نشان می‌دهد کسی همیشه نیاز به کنترل دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37463صفحه نخست » بانک و بیمهدوشنبه، 20 اسفند 1397 - 12:59
یادداشت/ رعایت اصل سلامت و شفافیت
محمد شریعتمداری وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی - بی تردید نقش نظام بانکی در توفیق برنامه های اقتصادی دولت بی بدیل است و رئیس جمهوری محترم نیز به نقش و اهمیت نظام بانکی در موفقیت برنامه های دولت اذعان دارند. بر اساس مطالعات انجام شده یکی از راههای بهبود فضای کسب و کار، تسهیل تامین مالی از بانک ها است. همچنین بر اساس گزارش آینده پژوهشی، مسئله بانکی جزو پنج مسئله اولویت دار اقتصاد ایران عنوان شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بی تردید نقش نظام بانکی در توفیق برنامه های اقتصادی دولت بی بدیل است و رئیس جمهوری محترم نیز به نقش و اهمیت نظام بانکی در موفقیت برنامه های دولت اذعان دارند. بر اساس مطالعات انجام شده یکی از راههای بهبود فضای کسب و کار، تسهیل تامین مالی از بانک ها است. همچنین بر اساس گزارش آینده پژوهشی، مسئله بانکی جزو پنج مسئله اولویت دار اقتصاد ایران عنوان شده است.


بر همین اساس ارایه خدمات با کیفیت بانکی به تمامی آحاد جامعه و همچنین ذی نفعان، بهانه ای شد تا به فعالیت و انتظاراتی که از نظام بانکی به عنوان یکی از مراجع اقتصادی کشور می رود بپردازیم. بی تردید سازمان هایی که به سرمایه نیروی انسانی کارآمد، متعهد و متخصص توجه کرده اند، توسعه مطلوبی یافته اند این در حالی است که اگر یک حکمرانی خوب با رعایت اصل سلامت و شفافیت در سازمان وجود داشته باشد آن سازمان به تعالی خواهد رسید. هچنین بکارگیری کادر مدیریتی شایسته و نیروی انسانی کارآمد، متعهد و متخصص از جمله مهم ترین مواردی است که سازمان ها باید همواره برآن تاکید ورزند.


اما به یاد داشته باشیم در کشوری زندگی می کنیم که ترکیب درآمدی افراد آن بسیار نامتوازن است، به گونه ای که طیف بسیار زیادی از افراد، حقوق حدود یک میلیون تومان دریافت می کنندکه در شرایط کنونی بسیار ناچیز است. بنابراین زندگی در این جامعه باید با آداب و اصولی همراه باشد و توجه به رضایت مندی افراد جامعه یکی از این اصولی است که باید به صورت جدی رعایت شود. یقینا" مراجعه افراد به نظام بانکی کشور بسیار زیاد است، لذا برای ایجاد اتحاد، رضایتمندی و نشاط در جامعه باید خدمات بسیار خوبی ارائه شود و بانک ها با تمام ابزارها شرایط ایجاد رضایتمندی را در افراد فراهم سازند.


بی شک رعایت اخلاق و رفتار حرفه ای در ارائه خدمات بانکی و برخورد توام با احترام به مشتریان می بایست در اولویتهای بانکها قرار گیرد . در کنار آن نیز تاکید و توجه بر مباحث آموزشی و فرهنگی و جذب منابع و افزایش مشتریان از جمله مواردی است که بانکها می توانند با اجرای برنامه های توسعه ای برای تحقق آن گام بردارند . از دیگر سو جلب رضایت مشتریان و مهم تر از آن ایجاد رضایت در بین کارکنان با اجرای روش های کارآمد و موثر توسعه این بخش را فراهم خواهد ساخت. همچنین حضور گسترده تر بانوان در نظام بانکی با توجه به اینکه بانوان توانایی بسیار بالایی برای اداره امور دارند و با بهره گیری از مهربانی و ملاطفت خود می توانند زمینه های رضایت مشتریان را فراهم کنند.


اما در این میان بانک رفاه کارگران به عنوان یکی از ارکان تخصصی اقتصادی در کشور و به عنوان کانون حمایت و مشارکت در برنامه های اقتصادی دولت، از جمله نهادهای مالی است که در حوزه شفافیت علاوه بر پایبندی به قوانین مبارزه با پولشویی در دوره دولت های یازدهم و دوازدهم موفق به کسب دستاوردهای فراوانی در این زمینه شده است.


امید می رود این بانک با رعایت اصل سلامت و شفافیت و توجه به مسئله جوانگرایی در ارکان این بانک بتواند گاهای موثری را در تحقق اهداف اقتصادی دولت بردارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود


  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی


  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد