درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 01:46   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37457صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 20 اسفند 1397 - 00:42
هیئت رئیسه روابط عمومی استان مرکزی برنامه عملیاتی سال 98 خود را تدوین کنند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: باتوجه به روزهای پایانی سال، هیئت رئیسه روابط عمومی‌های استان باید برای سال ۹۸ برنامه‌ریزی عملیاتی کرده و در روز ملی روابط عمومی‌ها در اردیبهشت ماه آن را ارائه دهند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: باتوجه به روزهای پایانی سال، هیئت رئیسه روابط عمومی‌های استان باید برای سال ۹۸ برنامه‌ریزی عملیاتی کرده و در روز ملی روابط عمومی‌ها در اردیبهشت ماه آن را ارائه دهند.


بهروز اکرمی ظهر امروز در در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان مرکزی با اشاره به نقش روابط عمومی‌ها در ایجاد جایگاه اظهار داشت: باتوجه به انتخاب هیئت رئیسه روابط عمومی‌های استان، شاهد هیئت رئیسه متوازن، هماهنگ و مکمل و ترکیب سازمانی عالی با افراد مناسب هستیم.

وی افزود: در اعضای هیئت رئیسه نهادهای فرهنگی، اقتصادی اجتماعی و دیگر حوزه‌ها وجود دارند، این مهم سبب افزایش سطح انتظارات از آنها شده، این اعضا باید با رفتار و اقدام شایسته به عنوان شناسنامه و پیشانی روابط عمومی‌های استان باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تصریح کرد: باتوجه به روزهای پایانی سال، هیئت رئیسه روابط عمومی‌های استان باید برای سال 98 برنامه‌ریزی عملیاتی کرده و در روز ملی روابط عمومی‌ها در اردیبهشت ماه آن را ارائه دهند.

اکرمی بیان کرد: اقدامات و عملکردها باید برنامه‌ریزی شده باشد، زیرا کار بدون برنامه‌ریزی سبب روزمرگی می‌شود، برای آموزش روابط عمومی‌ها باید برنامه‌ریزی شود، زیرا باتوجه به پیشرفت علم، همه انسان‌ها به آموزش‌های مستمر نیاز دارند.

وی عنوان کرد: روابط عمومی باید آینه تمام نما از اداره و سازمان خود باشد، زیرا می‌تواند با عملکرد خود سبب ارتقا جایگاه سازمان خود و یا محو آن شوند، برهمین اساس آموزش روابط عمومی‌ها لازم بوده و باید در برنامه‌های عملیاتی برنامه آموزشی وجود داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با بیان این که روابط عمومی باید فعال و پرجنب‌وجوش باشد گفت: نباید بود و نبود روابط عمومی فرقی نداشته باشد، هیچ عذر و بهانه‌ای برای کارنکردن پذیرفته نیست، برنامه محور بودن روابط عمومی‌ها از الزامات است زیرا متاسفانه برخی از روابط عمومی‌های استان دچار روزمرگی شده‌اند.

اکرمی ادامه داد: یکی از ضلع‌های مثلثی که روابط عمومی‌ها با آن سروکار دارد جامعه هدف و یا همان مردم هستند که باید در راستای برقراری ارتباط مناسب و درست با آنها تلاش کنند.
 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد