درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 23:13   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37456صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 19 اسفند 1397 - 20:47
استاندار مرکزی: عملکرد دستگاه ها ازسوی روابط عمومی ها به نحو موثر اطلاع رسانی شود
استاندار مرکزی گفت: عملکرد دستگاه های اجرایی استان مرکزی از سوی روابط عمومیهای این سازمان ها بایستی به نحو مطلوب و موثر اطلاع رسانی شود تا جامعه شاهد خدمات سازمان ها باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| استاندار مرکزی گفت: عملکرد دستگاه های اجرایی استان مرکزی از سوی روابط عمومیهای این سازمان ها بایستی به نحو مطلوب و موثر اطلاع رسانی شود تا جامعه شاهد خدمات سازمان ها باشد.
 
 سید علی آقازاده روز یکشنبه در نشست هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان مرکزی و خانه مطبوعات استان در اراک، اظهار داشت: تعامل و ارتباط روابط عمومی‌ها با رسانه‌ها بخش عمده‌ای از کار یک روابط عمومی است و اولین ایستگاهی که می‌تواند ارتباط سازمان‌ها را با مردم برقرار کند، رسانه‌ها و مطبوعات هستند.
 
 استاندار مرکزی افزود: روابط عمومی‌ها در استان بایستی حداکثر تعامل را با رسانه‌ها و مطبوعات داشته باشند و خانه مطبوعات نیز در زمینه برقراری این تعامل مطلوب، تسهیل گری لازم را به انجام برساند.
 
 آقازاده بیان کرد: عوامل متعددی در مسائل و مشکلات امروز مطبوعات دخیل هستند که از جمله آن وجود فضای مجازی است. آن دسته از مشکلات مطبوعات که قابل رفع باشد سعی بر حل آن داریم، اما بخشی از مشکلات ناشی از سیر طبیعی زمان و غلبه فضای مجازی است.
 
 استاندار مرکزی خاطر نشان ساخت: از سوی دیگر، بعضاً در سازمان‌ها متأسفانه روابط عمومی‌ها را جدی نمی‌گیرند، در حالی که این تفکر دیگر منسوخ شده و امروز توانمندترین افراد در سازمان‌ها باید در روابط عمومی به کارگیری شوند.
 
 وی تصریح کرد: روابط عمومی‌ها در دستگاه‌هایی همچون سازمان‌های خدمات رسان، بایستی به خوبی خدمات این سازمان‌ها به جامعه را برای مردم منعکس کنند و هیچ کانالی بهتر از روابط عمومی در سازمان نمی‌تواند این مهم را محقق سازد.
 
 استاندار مرکزی خاطرنشان ساخت: بایستی برنامه ریزی لازم در جلسات شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان مرکزی صورت پذیرد تا در سال آتی روابط عمومی‌های استان بتوانند عملکرد مطلوب‌تری را به منصه ظهور برسانند و شاهد تحرک و پویایی این حوزه باشیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد