درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 10:59   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37401صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 15 اسفند 1397 - 09:23
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد منصوب شد
مراسم تکریم و معارفه رییس و سرپرست اداره ارتباطات مردمی اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد با حضور معاون مالی و پشتیبانی شهرداری برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مراسم تکریم و معارفه رییس و سرپرست اداره ارتباطات مردمی اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد با حضور معاون مالی و پشتیبانی شهرداری برگزار شد.


به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی «شهر فردا»، رضا خواجه نائینی معاون مالی و پشتبانی شهرداری مشهد در این مراسم که در مرکز ارتباطات مردمی برگزار شد، با تاکید بر اینکه 137 از اهمیت بالایی برای مدیریت شهری برخوردار است، اظهار داشت: نظرات شهروندان در این دوره از مدیریت شهری برای همه مدیران شهری مخصوصا برای شهردار و بنده بسیار مهم بوده و قطعا سال آینده گزارش‌های ارسالی 137 در ارتقاء مدیران تاثیرگذار خواهد بود.


وی با تاکید بر اینکه اعتماد به 137 را باید در میان مردم افزایش دهید، افزود: امیدواریم با تغییرات صورت گرفته، حس اعتماد مردم به این مرکز تقویت شده و شهروندان یقین داشته باشند اگر با 137 تماس گرفتند، درخواست‌هایشان حتما در اسرع وقت پیگیری می‌شود.


خواجه‌نائینی ادامه داد: شهرداری با حجم زیادی از مراجعات مردمی مواجه است لذا به همین نسبت نیز تعداد نارضایتی از این سازمان شاید زیاد باشد در همین راستا ما آمادگی داریم مرکز 137 را در همه ابعاد تقویت نماییم تا با پاسخگویی مناسب و به موقع به مردم، نارضایتی‌ها کاهش یابد، ما باید پاسخ درخواست‌های شهروندان را بدهیم حتی اگر پاسخ ما شهروند را قانع نسازد.


وی همچنین از پای کار بودن کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی شهرداری مشهد، 137، در طرح تخفیف 24 درصدی نیز تشکر کرد.


در ادامه این مراسم، محمدرضا اسماعیل‌زاده، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد نیز با تاکید بر اینکه 137 باید علاوه بر گوش شنوا، زبان گویای مردم نیز باشد، افزود: باید ضریب پاسخگویی و پیام‌های منجر به نتیجه شهروندی را در این مرکز افزایش دهیم و مرکز 137، باید برند کامل شهرداری برای پاسخگویی به رسانه‌ها باشد.


وی با اشاره به اینکه مرکز 137 باید برنذ کامل شهرداری برای پاسخگویی به مردم و رسانه ها باشد و در این راستا باید پاسخگویی به رسانه‌ها تقویت شود، اذعان داشت: در حال حاضر تمرکز مرکز 137، بر روی دریافت درخواست‌های مردمی از طریق تلفن است که لازم است به سمت استفاده از درگاه های ارتباطی دیگر همچون شبکه‌های اجتماعی برای دریافت پیام‌های مردمی حرکت نماییم.


در پایان نیز، محمد امین نجیب به سمت سرپرست اداره ارتباطات مردمی اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد منصوب شد و از زحمات مهدی دانش، رئیس سابق این اداره، تقدیر به عمل آمد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد