درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 01:36   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر
  کمپین‌های یکباره
  مدیر عامل گوگل در مورد آینده پیوندها، هوش مصنوعی کیفیت جستجو را بدتر می‌کند
  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی
  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37321صفحه نخست » خبر یکشنبه، 11 اسفند 1397 - 12:51
رئیس دانشگاه پیام نور: حفظ استقلال دانشگاه لازمه کار در روابط عمومی استانها
رئیس دانشگاه پیام نور در این نشست گفت: روابط عمومی باید بتواند ارتباط بین همه بخش ها را به بهترین نحو در درون سازمان و بیرون برقرار کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| رئیس دانشگاه پیام نور در این نشست گفت: روابط عمومی باید بتواند ارتباط بین همه بخش ها را به بهترین نحو در درون سازمان و بیرون برقرار کند.
 
 به گزارش شارا، اولین نشست آموزشی مدیران روابط عمومی استانهای دانشگاه پیام نور در سازمان مرکزی پیام نور شروع به کار کرد.
 
 رئیس دانشگاه پیام نور در این نشست گفت: روابط عمومی باید بتواند ارتباط بین همه بخش ها را به بهترین نحو در درون سازمان و بیرون برقرار کند.
 
 وی با عنوان اینکه سازمانها را با فعالیت روابط عمومی می شناسند، افزود: نقش روابط عمومی در دانشگاه پیام نور با توجه به پویایی و گستردگی در سراسر کشور بسیار حساس تر و سخت تر است.
 
 دکتر زمانی یکپارچگی و هماهنگی را لازمه کار در روابط عمومی دانشگاه پیام نو دانست و تصریح کرد: روابط عمومی ها در دانشگاه پیام نور باید هماهنگ با هم و در راستای یک هدف واحد فعالیت داشته باشند.
 
 وی اذعان داشت: روابط عمومی های دانشگاه پیام نور در سراسر کشور باید تعاملات درون سازمانی و برون سازمانی را با حفظ استقلال دانشگاه گسترش دهند.
 
 وی روابط عمومی را چشم دانشگاه دانست که باید سریع تر ببیند و موضع گیری درستی داشته باشد.
 
 وی سال آینده را برای کل کشور سال عبور از چالش های اقتصادی دانست و با اشاره به وظایف روابط عمومی ها در دانشگاه پیام نور گفت: در زمان وجود چالش اقتصادی شکل مطالبات و حمایت ها باید تغییر کند و روابط عمومی ها باید بتوانند مباحث روانی را کاهش دهند.
 
 وی ایستادگی در شرایط موجود را سیاست کلان نظام عنوان کرد و حضور موثر روابط عمومی ها در تحقق بخشی به این امر را خواستار شد.
 
 وی یادآور شد: استکبار تمام تلاش خود را به کار می بندد تا با ایجاد جنگ روانی مشکلات اقتصادی را دوچندان نشان دهد و وظیفه همه ما کاهش تبعات روانی و موضع گیری درست در این موقعیت است که با آگاهی دادن به دانشجویان و دیگر مردم محقق می شود.
 
 گفتنی است، اولین نشست آموزشی مدیران روابط عمومی استانی دانشگاه پیام نور طی روزهای ۱۱ و ۱۲ اسفند ماه در سازمان مرکزی برگزار می شود.
 
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  شیفتگی جمعی


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد