درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 08:58   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37270صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 6 اسفند 1397 - 09:17
معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه: روابط عمومی استانداری نقش مهمی در امیدآفرینی جامعه دارد
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت: روابط عمومی استانداری با اطلاع رسانی از عملکردها نقش بسیار مهمی در امیدآفرینی و بسترسازی برای حرکت به سمت توسعه در جامعه دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت: روابط عمومی استانداری با اطلاع رسانی از عملکردها نقش بسیار مهمی در امیدآفرینی و بسترسازی برای حرکت به سمت توسعه در جامعه دارد.

به گزارش ایرنا، هدایت حاتمی روز دوشنبه در نشست با مدیرکل و پرسنل روابط عمومی استانداری با اشاره به نقش برجسته و موثر رسانه ها در توسعه، اظهار داشت: با توجه به اینکه استاندار محترم کرمانشاه، به عنوان استانداری فعال، با قوت و پیگیر امور استان در سطح کشور مطرح هستند بنابراین روابط عمومی در چنین فضایی نقشی موثر برای بسترسازی مناسب برای کمک به روند توسعه دارد.


وی با اشاره به پیگیری ها و فعالیت های روابط عمومی استانداری خاطرنشان ساخت: روابط عمومی با اطلاع رسانی به موقع نقش بسیار مهم و موثری در زمینه های مختلف به ویژه امیدآفرینی و ترویج فرهنگ کار دارد که این نوع رسالت وظیفه روابط عمومی را سنگین تر می کند.


وی تلاش برای همراهی نخبگان و صاحب نظران برای بیان پیشنهادات را موثر برای حرکت به سمت توسعه عنوان کرد و گفت: روابط عمومی نقش بسیار مهمی در توسعه و پیشرفت دارد و با توجه به اینکه استان کرمانشاه اکنون برنامه های متنوع و مهمی در حوزه استغال، جذب سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب و کار دارد لذا روابط عمومی در این شرایط می تواند بستری مناسب برای کمک به این روند ایجاد کند.


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری با بیان اینکه در طول چند ماه گذشته اقدام های موثری برای ارتقای استان در بحث ایجاد اشتغال از سوی مدیریت ارشد شکل گرفته، گفت: خوشبختانه در این چند ماه همواره جزء استان اول در بحث جذب سرمایه و اشتغال بوده ایم زیرا با توجه به اینکه رتبه اول بیکاری بوده ایم با تمامی تلاش و جدیت در راستای حل این مشکل گام برمی داریم و خوشبختانه به نتایج خوبی دست پیدا کرده ایم.


حاتمی تصریح کرد: توسعه و بهبود فضای کسب و کار برای جذب سرمایه گذاری به منظور ایجاد اشتغال جزء راهبردهای استان است و به دنبال فرهنگ کارآفرینی در جامعه هستیم.


وی با بیان اینکه روابط عمومی در بیان عملکردها و فعالیت های مجموعه مدیریتی می تواند نقش آفرینی کند، گفت: یکی از موضوعاتی که باید مورد توجه قرار گیرد امیدآفرینی در جامعه است زیرا با ایجاد امید اعتماد مردم به مسئولین بیشتر می شود.


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت: در جامعه ای که ایجاد امید وجود داشته باشد چنین جامعه ای روز به روز شکوفاتر می شود زیرا سرمایه گذار در استانی اقدام به سرمایه گذاری می کند که امید و نشاط وجود داشته باشد بنابراین ایجاد یاس و ناامیدی و انتشار خبرهای منفی نه تنها مشکلی را حل نمی کند بلکه جامعه را با مشکلات عدیده تری در راستای عدم جذب سرمایه گذاری مواجه می سازد.


وی بیان داشت: چنانچه تعداد سرمایه گذاران در استان افزایش پیدا کند خود این افراد سفیران استان در بازگو کردن نکات مثبت و ظرفیت های بالقوه کرمانشاه خواهند بود لذا باید دراستای جذب هر چه بیشتر سرمایه گذاری تلاش کنیم.


حاتمی در پایان گفت: روابط عمومی یک کار تخصصی و حرفه ای است لذا هر چه این جایگاه تقویت شود بدون شک در حرکت به سمت توسعه و شکوفایی تاثیرگذار خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  فرسودگی روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد