درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 12:23   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37197صفحه نخست » آموزش روابط عمومییکشنبه، 3 مرداد 1400 - 06:31
5 روش برای مدیریت بحران
مریل رادر، مشاور مدیریت بحران - اگر به درستی رفتار شود، یادگیری از طریق بحران ممکن است پایه محکمی برای تغییر مثبت و ایجاد یکپارچگی مردم باشد. حتی ممکن است یک فرصت برای ایجاد یک ادراک مثبت از سازمان باشد - تا زمانی که اخبار مربوط به بحران در یک روش موثر و کارآمد مورد استفاده قرار گیرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-||مدیریت بحران مبتنی بر پنج مرحله و روش است:


1. طرح پیش رو


این کمک خواهد کرد تا تیم های ارتباطی را برای بدترین موقعیت ها آماده سازد و به کاهش درد کمک کند، هرچند که به طور کامل آن را از بین نمی برد و این بسیار حیاتی است؛ زیرا این امکان را فراهم می کند که فضا را آرام کند.

 

برخی نکات:
- یک تیم بحرانی تشکیل دهید: یک تیم همراه با تهیه فهرست مشخصات اعضای تیم منجمله کانال های تماس مانند تلفن همراه ...
- سخنگو (ها) را تعیین کنید: چه کسی تعیین شده است و چه کسی خواهد بود که با رسانه ها و سایر مردم صحبت کند؟
- اتاق "جنگ" تشکیل دهید: تهیه یک فرایند/ جدول زمانی برای هماهنگی تیم و تعیین یک محل/ اتاق برای تیم.
- تهیه و توزیع طرح واقعی بحران با جزئیات کامل آن بین اعضای تیم.
- به روزرسانی فهرست رسانه ها.
- کانال های اجتماعی خود را بررسی کنید: مطمئن شوید که کانال های اجتماعی آماده هستند.

2. حقایق را جمع کن


قبل از صدور هر گونه بیانیه، اطلاعات لازم و حقایق را جمع آوری کنید. سپس آنها را در صورت لزوم تأیید کنید. سپس این حقایق را دوباره و دوباره تایید کنید. درک کنید که نتیجه واقعیت ها و اطلاعات جمع آوری شده ممکن است منجر به تغییر رهبری شود، در نتیجه علاوه بر بحران واقعی، ممکن است لازم باشد که آماده باشید که این تغییر را انجام دهید.


3. مخاطبان خود را به یاد داشته باشید


شما احتمالا تعدادی مخاطب دارید که برای اولین بار با آنها ارتباط برقرار می کنید و قطعا یک اولویت است. اولویت های مخاطبان به واسطه ماهیت بحران تعیین می شود. هر مخاطب به یک رویکرد شخصی و متناسب نیاز دارد. هر نوع عذرخواهی نوشته شده، انتشار مطبوعات، بیانیه و غیره، باید توسط تیم روابط عمومی بررسی شود.


4. اولین ارتباطات مورد نظر خود را با تفکر، شفاف و سازگار برقرار کنید


صداقت و شفافیت بسیار مهم است و همچنین عذرخواهی باید واقعی باشد. بیانیه باید شامل اقدامات مثبت انجام شده و یک جدول زمانی برای برون رفت از آن باشد. این بیانیه باید در سایت های مختلف، رسانه های اجتماعی و حتی مطبوعات  منتشر شود.

5. راه را برای تغییر مثبت باز بگذارید


اگر به درستی رفتار شود، یادگیری از طریق بحران ممکن است پایه محکمی برای تغییر مثبت و ایجاد یکپارچگی مردم باشد. حتی ممکن است یک فرصت برای ایجاد یک ادراک مثبت از سازمان باشد - تا زمانی که اخبار مربوط به بحران در یک روش موثر و کارآمد مورد استفاده قرار گیرد.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  واکاوی ورود داده‌نگاری به یک روزنامه شاخص محلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد