درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 02:53   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37197صفحه نخست » آموزش روابط عمومییکشنبه، 3 مرداد 1400 - 11:01
5 روش برای مدیریت بحران
مریل رادر، مشاور مدیریت بحران - اگر به درستی رفتار شود، یادگیری از طریق بحران ممکن است پایه محکمی برای تغییر مثبت و ایجاد یکپارچگی مردم باشد. حتی ممکن است یک فرصت برای ایجاد یک ادراک مثبت از سازمان باشد - تا زمانی که اخبار مربوط به بحران در یک روش موثر و کارآمد مورد استفاده قرار گیرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-||مدیریت بحران مبتنی بر پنج مرحله و روش است:


1. طرح پیش رو


این کمک خواهد کرد تا تیم های ارتباطی را برای بدترین موقعیت ها آماده سازد و به کاهش درد کمک کند، هرچند که به طور کامل آن را از بین نمی برد و این بسیار حیاتی است؛ زیرا این امکان را فراهم می کند که فضا را آرام کند.

 

برخی نکات:
- یک تیم بحرانی تشکیل دهید: یک تیم همراه با تهیه فهرست مشخصات اعضای تیم منجمله کانال های تماس مانند تلفن همراه ...
- سخنگو (ها) را تعیین کنید: چه کسی تعیین شده است و چه کسی خواهد بود که با رسانه ها و سایر مردم صحبت کند؟
- اتاق "جنگ" تشکیل دهید: تهیه یک فرایند/ جدول زمانی برای هماهنگی تیم و تعیین یک محل/ اتاق برای تیم.
- تهیه و توزیع طرح واقعی بحران با جزئیات کامل آن بین اعضای تیم.
- به روزرسانی فهرست رسانه ها.
- کانال های اجتماعی خود را بررسی کنید: مطمئن شوید که کانال های اجتماعی آماده هستند.

2. حقایق را جمع کن


قبل از صدور هر گونه بیانیه، اطلاعات لازم و حقایق را جمع آوری کنید. سپس آنها را در صورت لزوم تأیید کنید. سپس این حقایق را دوباره و دوباره تایید کنید. درک کنید که نتیجه واقعیت ها و اطلاعات جمع آوری شده ممکن است منجر به تغییر رهبری شود، در نتیجه علاوه بر بحران واقعی، ممکن است لازم باشد که آماده باشید که این تغییر را انجام دهید.


3. مخاطبان خود را به یاد داشته باشید


شما احتمالا تعدادی مخاطب دارید که برای اولین بار با آنها ارتباط برقرار می کنید و قطعا یک اولویت است. اولویت های مخاطبان به واسطه ماهیت بحران تعیین می شود. هر مخاطب به یک رویکرد شخصی و متناسب نیاز دارد. هر نوع عذرخواهی نوشته شده، انتشار مطبوعات، بیانیه و غیره، باید توسط تیم روابط عمومی بررسی شود.


4. اولین ارتباطات مورد نظر خود را با تفکر، شفاف و سازگار برقرار کنید


صداقت و شفافیت بسیار مهم است و همچنین عذرخواهی باید واقعی باشد. بیانیه باید شامل اقدامات مثبت انجام شده و یک جدول زمانی برای برون رفت از آن باشد. این بیانیه باید در سایت های مختلف، رسانه های اجتماعی و حتی مطبوعات  منتشر شود.

5. راه را برای تغییر مثبت باز بگذارید


اگر به درستی رفتار شود، یادگیری از طریق بحران ممکن است پایه محکمی برای تغییر مثبت و ایجاد یکپارچگی مردم باشد. حتی ممکن است یک فرصت برای ایجاد یک ادراک مثبت از سازمان باشد - تا زمانی که اخبار مربوط به بحران در یک روش موثر و کارآمد مورد استفاده قرار گیرد.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد