درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 12:17   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37062صفحه نخست » شنبه، 20 بهمن 1397 - 19:43
برخی اپلیکیشن‌های آیفون فعالیت‌های کاربران را بدون اجازه ثبت می‌کند
برخی اپلیکیشن‌های آیفون که به دست بزرگترین شرکت‌ها ساخته می‌شوند، فعالیت‌های کاربران را بدون اینکه از آنها اجازه بگیرند، ثبت می‌کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| برخی اپلیکیشن‌های آیفون که به دست بزرگترین شرکت‌ها ساخته می‌شوند، فعالیت‌های کاربران را بدون اینکه از آنها اجازه بگیرند، ثبت می‌کنند.
 
 بر اساس گزارش وله به نقل از سی‌نت، جمعه 8 فوریه 2019، ایرکانادا، ایکسپدیا، هتل دات کام، سنگاپور ایرلاین، ابر کرومبی فیچ و دیگر شرکت برند همپایش به نام هالیستر از این شرکت‌های ثبت شده هستند که روز چهارشنبه در تک کراچ گزارش داده شده‌اند‌ مرتکب چنین خلافی شده‌اند.
 
 این شرکت‌ها به صورت کاملا آشکار، به توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌ها اجازه می‌دهند از تمام عملکردهای کاربران اسکرین شات بگیرند و بنابراین تمام فعالیت‌ها کنترل می‌شوند. یکی از این اپلیکیشن‌ها که از شرکتی به نام گلس‌باکس است، نرم‌افزاری دارد که به داده‌های حساسی پوشیده شده است اما این گزارش اذعان داشته است که آنالیزور اپلیکیشن ایرکانادا همیشه نمی‌تواند در زمینه ثبت اطلاعات کاربران به درستی عمل کند. طبق گفته تک‌کرانچ، برخی از شرکت‌ها اطلاعات ذخیره شده را برای گلس‌باکس می‌فرستند در حالیکه برخی دیگر از آنها، اطلاعات را برای دامین‌های شخصی خود ارسال می‌کنند. همچنین این سایت عنوان کرده، هیچ‌یک از این شرکت‌ها در قسمت قوانین حریم شخصی این نکته را ذکر نکرده‌اند که از اطلاعات اشخاص اسکرین‌شات ثبت می‌کنند.
 
 ابرکرامبی به‌تک کرانچ خاطرنشان کرد: «نرم‌افزار گلس‌باکس این اجازه را داده است که هر موضوع مربوط به مشتریان را شناسایی و ثبت کنند.»
 
 سنگاپورآنلاین طی ایمیلی که به سی‌نت فرستاد، گفت: «اطلاعات به کار رفته فقط برای مقاصد عیب‌یابی و فنی بوده است.»
 
 یکی از سخنگویان شرکت اظهار کرد: «این اطلاعات همچنین به حریم خصوصی ما مربوط می‌شوند که در وب‌سایت ما در دسترس است. ما به اطلاعات و حریم خصوصی مشتریانمان خیلی توجه می‌کنیم و کاملا از آنها محافظت می‌کنیم.»

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  واکاوی ورود داده‌نگاری به یک روزنامه شاخص محلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد