درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 00:52   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37062صفحه نخست » شنبه، 20 بهمن 1397 - 23:37
برخی اپلیکیشن‌های آیفون فعالیت‌های کاربران را بدون اجازه ثبت می‌کند
برخی اپلیکیشن‌های آیفون که به دست بزرگترین شرکت‌ها ساخته می‌شوند، فعالیت‌های کاربران را بدون اینکه از آنها اجازه بگیرند، ثبت می‌کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| برخی اپلیکیشن‌های آیفون که به دست بزرگترین شرکت‌ها ساخته می‌شوند، فعالیت‌های کاربران را بدون اینکه از آنها اجازه بگیرند، ثبت می‌کنند.
 
 بر اساس گزارش وله به نقل از سی‌نت، جمعه 8 فوریه 2019، ایرکانادا، ایکسپدیا، هتل دات کام، سنگاپور ایرلاین، ابر کرومبی فیچ و دیگر شرکت برند همپایش به نام هالیستر از این شرکت‌های ثبت شده هستند که روز چهارشنبه در تک کراچ گزارش داده شده‌اند‌ مرتکب چنین خلافی شده‌اند.
 
 این شرکت‌ها به صورت کاملا آشکار، به توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌ها اجازه می‌دهند از تمام عملکردهای کاربران اسکرین شات بگیرند و بنابراین تمام فعالیت‌ها کنترل می‌شوند. یکی از این اپلیکیشن‌ها که از شرکتی به نام گلس‌باکس است، نرم‌افزاری دارد که به داده‌های حساسی پوشیده شده است اما این گزارش اذعان داشته است که آنالیزور اپلیکیشن ایرکانادا همیشه نمی‌تواند در زمینه ثبت اطلاعات کاربران به درستی عمل کند. طبق گفته تک‌کرانچ، برخی از شرکت‌ها اطلاعات ذخیره شده را برای گلس‌باکس می‌فرستند در حالیکه برخی دیگر از آنها، اطلاعات را برای دامین‌های شخصی خود ارسال می‌کنند. همچنین این سایت عنوان کرده، هیچ‌یک از این شرکت‌ها در قسمت قوانین حریم شخصی این نکته را ذکر نکرده‌اند که از اطلاعات اشخاص اسکرین‌شات ثبت می‌کنند.
 
 ابرکرامبی به‌تک کرانچ خاطرنشان کرد: «نرم‌افزار گلس‌باکس این اجازه را داده است که هر موضوع مربوط به مشتریان را شناسایی و ثبت کنند.»
 
 سنگاپورآنلاین طی ایمیلی که به سی‌نت فرستاد، گفت: «اطلاعات به کار رفته فقط برای مقاصد عیب‌یابی و فنی بوده است.»
 
 یکی از سخنگویان شرکت اظهار کرد: «این اطلاعات همچنین به حریم خصوصی ما مربوط می‌شوند که در وب‌سایت ما در دسترس است. ما به اطلاعات و حریم خصوصی مشتریانمان خیلی توجه می‌کنیم و کاملا از آنها محافظت می‌کنیم.»

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد