درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 21:19   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37044صفحه نخست » پنجشنبه، 18 بهمن 1397 - 12:53
موافقان و مخالفان قانون ممنوعیت تبلیغ سقط جنین در آلمان
با تصویب تبصره قانون "ممنوعیت تبلیغ برای سقط جنین" در کابینه آلمان زنان باردار در این کشور می‌توانند به طور قانونی در باره گزینه‌های مختلف سقط جنین اطلاعات لازم را کسب کنند. منتقدان این اصلاحیه را کافی نمی‌دانند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| با تصویب تبصره قانون "ممنوعیت تبلیغ برای سقط جنین" در کابینه آلمان زنان باردار در این کشور می‌توانند به طور قانونی در باره گزینه‌های مختلف سقط جنین اطلاعات لازم را کسب کنند. منتقدان این اصلاحیه را کافی نمی‌دانند.

کابینه آلمان روز چهارشنبه ۱۷ بهمن (۶ فوریه) تبصره بند ۲۱۹ الف قانون کیفری آلمان در باره منع تبلیغات سقط جنین را تصویب کرد. بر مبنای این تبصره اصلاحی، زنان باردار در آلمان می‌توانند بدون منع قانونی اطلاعات ضروری برای سقط جنین را از طریق پزشکان مختلف کسب کنند.

تبصره بند ۲۱۹ الف قانون "منع تبلیغات برای سقط جنین" این امکان را فراهم می‌کند که پزشکان و بیمارستان‌ها اجازه اطلاع‌رسانی در باره خدمات سقط جنین را داشته باشند.

اگر پارلمان آلمان (بوندس‌تاگ) با این تبصره موافقت کند پزشکان و کلینیک‌ها می‌توانند برای نمونه از طریق پورتال‌های اینترنتی خود به اطلاع مراجعان برسانند که با رعایت الزامات قانونی سقط جنین را در مرکز پزشکی مربوطه انجام خواهند داد.

با این حال برای کسب اطلاعات بیشتر در باره سقط جنین زنان باردار باید به مراکز مشاوره و انجمن‌های پزشکی رجوع کرد.

سازمان نظام پزشکی آلمان وظیفه تهیه فهرست پزشکان و بیمارستان‌هایی را که امکان سقط جنین در آن موجود است را بر عهده خواهد داشت. این اطلاعات باید شامل امکانات و روش‌های مرکز پزشکی باشد و به طور پیوسته بروزرسانی شود.

علاوه بر این، بر اساس این تبصره پذیرش هزینه قرص‌های ضد بارداری از طریق بیمه درمانی برای زنان دو سال افزایش پیدا کرد و از محدودیت سنی ۲۰ سال به ۲۲ سال تغییر یافت. اما همچنان تبلیغ سقط جنین در آلمان ممنوع باقی خواهد ماند.

انتقاد زنان و پزشکان از تبصره جدید
پزشکان و بسیاری از زنان از تبصره بند ۲۱۹ الف قانون کیفری آلمان در باره منع تبلیغ سقط جنین به شدت انتقاد می‌کنند. به نظر آنان زنان باردار هنوز هم نمی‌توانند اطلاعات جامعی از پزشک خود در باره امکان سقط جنین دریافت کنند.

بر مبنای اصلاحیه تبصره جدید هنوز هم "تبلیغ برای سقط جنین" قابل پیگرد است. در دولت ائتلافی آلمان نیز این موضوع موجب اختلاف نظر اعضای دولت شد. حزب سوسیال دموکرات آلمان موافق حذف ممنوعیت "تبلیغ برای سقط جنین" بود و احزاب محافظه‌کار سوسیال مسیحی و دموکرات مسیحی خواهان مجازات تبلیغ برای سقط جنین بودند.

هیلده ماتیس، از نمایندگان سوسیال دموکرات مجلس آلمان گفت که با تصویب اصلاحیه این قانون در پارلمان به این صورت موافقت نخواهد کرد. او گفت که نمایندگان سیاسی باید موضعگیری روشنی داشته باشند و رای اکثریت را بپذیرند. او تاکید کرد، در این مورد نظر اکثریت زنان در تصمیم‌گیری برای این موضوع ارجحیت دارد.

ماریا ناوشل، رئیس انجمن زنان سوسیال دموکرات آلمان نیز در مخالفت با اصلاحیه قانون "منع تبلیغ برای سقط جنین" گفت که نمایندگان زن زیادی از حزب سوسیال دموکرات با اصلاحیه این بند قانون مجازات کیفری مخالفت خواهند کرد. او این تغییر را کافی ندانست و گفت که سقط جنین مسئله‌ای است که به "وجدان" هر کس ارتباط دارد و در نهایت هر زن یا مرد درگیر با این موضوع خود باید بتواند در باره سقط جنین تصمیم‌گیری کند

لزوم تغییر در قانون "منع تبلیغ برای سقط جنین" در آلمان زمانی دو باره مطرح شد که کریسینا هندل، پزشک عمومی ساکن شهر گیسن در نوامبر سال ۲۰۱۷ (بیش از یک سال پیش) به دلیل کاربرد واژه از وبسایت خود به پرداخت ۶ هزار یورو جریمه محکوم شد. این خانم پزشک در وبسایت خود خدماتی را که عرضه می‌کرد که در آن از جمله مشاوره برای بارداری و سقط جنین ذکر شده بود.

گروه مخالف سقط جنین "دو باره هرگز" در آلمان از این پزشک شکایت کرد.این گروه موضوع شکایت خود را بر اساس بند الف ماده ۲۱۹ قانون کیفری آلمان مدلل کرده بود که تبلیغ سقط جنین را جرم تلقی می‌کند.

طبق این قانون کسی که به طور علنی اعلام و یا تبلیغ یا پیشنهاد کند که خدمات سقط جنین ارائه می‌دهد می‌تواند تا دو سال به زندان محکوم یا مجبور به پرداخت جریمه نقدی شود.

به گفته وله، در پی اعتراض این زن پزشک، قانونگذاران آلمان تبصره اصلاحی بند الف ماده ۲۱۹ قانون کیفری این کشور را به تصویب رساندند.
 

 





 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد