درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 01:16   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

کم بازده‌ترین کشور جهان

  کم بازده‌ترین کشور جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کم بازده‌ترین کشور جهان
  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد
  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است
  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی
  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37008صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیسه شنبه، 16 بهمن 1397 - 20:18
با نیت خیر آمدم، با وجدان آسوده رفتم...
چهار سال پیش این افتخار نصیب این حقیر شد تا در کسوتِ مدیریت روابط عمومی شرکت بزرگ صنعتی و معدنی گل گهر قرار بگیرم. از همان روز با باوری سترگ و با دلی امیدوار، همه تلاشم را برای ایجاد یک روابط عمومی موثر و پویا در منطقه گل گهر به کار گرفتم تا علاوه بر وظایف درون سازمانی، گل‌گهر را در عرصه‌ عمل به مسوولیت‌های اجتماعی به یک همراه فرهنگی واقعی برای سیرجان و سیرجانی‌ها تبدیل کنم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| چهار سال پیش این افتخار نصیب این حقیر شد تا در کسوتِ مدیریت روابط عمومی شرکت بزرگ صنعتی و معدنی گل گهر قرار بگیرم. از همان روز با باوری سترگ و با دلی امیدوار، همه تلاشم را برای ایجاد یک روابط عمومی موثر و پویا در منطقه گل گهر به کار گرفتم تا علاوه بر وظایف درون سازمانی، گل‌گهر را در عرصه‌ عمل به مسوولیت‌های اجتماعی به یک همراه فرهنگی واقعی برای سیرجان و سیرجانی‌ها تبدیل کنم.

نمی‌گویم معجزه‌ کرده‌ام اما اکنون که به پشت سرم نگاه می‌کنم، مفتخر و خشنودم که در حد توانم و با ایجاد حس همدلی و تکیه بر حرکت گروهی، هدفمند و برنامه‌محور، به لحاظ فرهنگی توانستیم، گل‌گهری متفاوت در اذهان مردم سیرجان خلق کنیم. اگر امروز یک رضایتمندی نسبی بین اهالی رسانه، فرهنگ و هنر سیرجان از گل‌گهر در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی وجود دارد، حکایت از یک سعی و تلاش شبانه‌روزی دارد که حتی بیماری و این قلب دمدمی مزاج نیز، سدی در برابر آن ایجاد نکرد. این تلاش، از این باور نشات می‌گرفت که با همه‌ی موانع و محدودیت‌ها، اگر منافع شهر و مردم را به منافع فردی، گروهی و سیاسی، ترجیح بدهی، هنوز هم در این مرزوبوم، خواستن توانستن است.

اینک که شرایط به گونه‌ای رقم خورد تا از روابط عمومی شرکت گل‌گهر استعفا دهم، بر خود لازم دانستم از لطف، همکاری و هم‌یاری همه مدیران ارشد شرکت و همکارانم در گل‌گهر و هم‌چنین اهالی فرهنگ، هنر و رسانه سیرجان، تشکر و قدردانی کنم و البته از خانواده‌ام که شرایط خاص من در این شغل را پذیرفتند و نبود همیشگی من را با لطف و محبت خود، تحمل کردند.

خون‌دل‌ها خورده شد تا امروز این شرکت در عرصه‌های فرهنگی به گوهری تابان تبدیل شود و صد البته که در این مسیر دشوار، از هجمه‌های ناجوانمردانه‌ رفیقان و رقیبان، بی بهره‌ نبودم. آن‌ها که از هر تلاشی فروگذار نکردند تا راه وحدت را به کج‌راهه زحمت بکشانند تا شاید با پرتاب کردن سنگ‌های ریز و درشت، این قطار به راه افتاده را از حرکت باز بدارند. دست همه‌ی منتقدان بی کینه را که با راهنمایی‌های خود، در راه این مسیر من را کمک کردند، می‌بوسم و بر مخالف خود زنده‌باد می‌فرستم تا این دل بی‌کینه، درس آموز آن‌ها باشد. و نهایت این‌که؛ ما چه می‌دانستیم که غوغای جهان، این همه فارغ دارد، تا به تعجیل امضا نزنیم برگه استعفا را...

با تقدیم احترام؛ ابوذر حلوایی پور، ۱۶ بهمن ۱۳۹۷

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد