درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 05:26   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36976صفحه نخست » یکشنبه، 14 بهمن 1397 - 21:41
عملکرد درخشان آمازون در پاییز ۲۰۱۸ به لطف جمعه سیاه و دوشنبه سایبری
آمازون با انتشار گزارش مالی مربوط به سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۸ خبر از کسب درآمد ۷۲.۴ میلیارد دلاری داده که بالاتر از رقمی است که تحلیلگران پیش بینی کرده بودند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| آمازون با انتشار گزارش مالی مربوط به سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۸ خبر از کسب درآمد ۷۲.۴ میلیارد دلاری داده که بالاتر از رقمی است که تحلیلگران پیش بینی کرده بودند.

به گزارش شارا به نقل از زومیت، آمازون گزارش مالی مربوط به سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۸ را منتشر کرده که نشان از عملکردی فراتر از پیش بینی های تحلیلگران وال استریت برای این شرکت دارد. براساس آمارهای ارائه شده، آمازون با کسب درآمد ۷۲.۴ میلیارد دلاری 3میلیارد دلار بالاتر از درآمد پیش بینی شده توسط تحلیلگران کسب کرده است. درآمد این شرکت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیش از ۲۰درصد افزایش پیدا کرده است. ۲۰۱۸ را باید سال فروش بالا برای آمازونی خواند که روزهایی نظیر جمعه سیاه و دوشنبه سایبری بسیار خوب عمل کرده است. البته در این بین نباید فروش در آستانه تعطیلات زمستانی سال میلادی را از یاد برد.

عملکرد درخشان آمازون
هرچند آمازون گزارشی تفصیلی در رابطه با اجناس پرفروش ارائه نمی کند، اما بنابر اطلاعات ارائه شده گجت های خانواده اکو عملکردی فوق العاده را از نظر فروش بر جای گذاشته است. جف بزوس، بنیان گذار و مدیرعامل آمازون درخصوص فروش محصولات خانواده اکو اینچنین اظهار نظر کرده است:

الکسا طی تعطیلات سال نوی میلادی دوران بسیار شلوغی را از نظر فروش تجربه کرد. الکسا دات عنوان پرفروش ترین محصول آمازون را در بازه جهانی به خود اختصاص داده است. تعداد دستگاه های به فروش رفته طی پاییز ۲۰۱۸ چند میلیون دستگاه بالاتر از تعدادی است که سال گذشته به فروش رفته بود. همچنین باید به دو برابر شدن تعداد محققانی که از سال گذشته میلادی روی الکسا کار می کنند، اشاره کرد.

آمازون موفق شده تا سود عملیاتی ۲.۲ میلیارد دلاری را کسب کند که در این بین، وب سرویس های این شرکت نقشی پررنگ را برعهده داشته اند.AWS درآمدی ۷.۴۳ میلیارد دلاری کسب کرده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است. وب سرویس آمازون سال گذشته درآمدی ۵.۱۱ میلیارد دلاری را کسب کرده بود.

هرچند آمازون در پاییز ۲۰۱۸ نیز با افزایش درآمد رو به رو شده، اما این افزایش درآمد ۱۹.۷درصدی از سال ۲۰۱۵ کمترین رشد درآمدی آمازون طی یک فصل بوده است. آمازون پیش بینی کرده که طی سه ماهه جاری درآمدی ۵۶ تا ۶۰ میلیارد دلاری کسب کند که پایین تر از پیش بینی انجام شده توسط تحلیلگران وال استریت است.
 

 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد