درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 19:01   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36976صفحه نخست » یکشنبه، 14 بهمن 1397 - 21:41
عملکرد درخشان آمازون در پاییز ۲۰۱۸ به لطف جمعه سیاه و دوشنبه سایبری
آمازون با انتشار گزارش مالی مربوط به سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۸ خبر از کسب درآمد ۷۲.۴ میلیارد دلاری داده که بالاتر از رقمی است که تحلیلگران پیش بینی کرده بودند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| آمازون با انتشار گزارش مالی مربوط به سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۸ خبر از کسب درآمد ۷۲.۴ میلیارد دلاری داده که بالاتر از رقمی است که تحلیلگران پیش بینی کرده بودند.

به گزارش شارا به نقل از زومیت، آمازون گزارش مالی مربوط به سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۸ را منتشر کرده که نشان از عملکردی فراتر از پیش بینی های تحلیلگران وال استریت برای این شرکت دارد. براساس آمارهای ارائه شده، آمازون با کسب درآمد ۷۲.۴ میلیارد دلاری 3میلیارد دلار بالاتر از درآمد پیش بینی شده توسط تحلیلگران کسب کرده است. درآمد این شرکت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیش از ۲۰درصد افزایش پیدا کرده است. ۲۰۱۸ را باید سال فروش بالا برای آمازونی خواند که روزهایی نظیر جمعه سیاه و دوشنبه سایبری بسیار خوب عمل کرده است. البته در این بین نباید فروش در آستانه تعطیلات زمستانی سال میلادی را از یاد برد.

عملکرد درخشان آمازون
هرچند آمازون گزارشی تفصیلی در رابطه با اجناس پرفروش ارائه نمی کند، اما بنابر اطلاعات ارائه شده گجت های خانواده اکو عملکردی فوق العاده را از نظر فروش بر جای گذاشته است. جف بزوس، بنیان گذار و مدیرعامل آمازون درخصوص فروش محصولات خانواده اکو اینچنین اظهار نظر کرده است:

الکسا طی تعطیلات سال نوی میلادی دوران بسیار شلوغی را از نظر فروش تجربه کرد. الکسا دات عنوان پرفروش ترین محصول آمازون را در بازه جهانی به خود اختصاص داده است. تعداد دستگاه های به فروش رفته طی پاییز ۲۰۱۸ چند میلیون دستگاه بالاتر از تعدادی است که سال گذشته به فروش رفته بود. همچنین باید به دو برابر شدن تعداد محققانی که از سال گذشته میلادی روی الکسا کار می کنند، اشاره کرد.

آمازون موفق شده تا سود عملیاتی ۲.۲ میلیارد دلاری را کسب کند که در این بین، وب سرویس های این شرکت نقشی پررنگ را برعهده داشته اند.AWS درآمدی ۷.۴۳ میلیارد دلاری کسب کرده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است. وب سرویس آمازون سال گذشته درآمدی ۵.۱۱ میلیارد دلاری را کسب کرده بود.

هرچند آمازون در پاییز ۲۰۱۸ نیز با افزایش درآمد رو به رو شده، اما این افزایش درآمد ۱۹.۷درصدی از سال ۲۰۱۵ کمترین رشد درآمدی آمازون طی یک فصل بوده است. آمازون پیش بینی کرده که طی سه ماهه جاری درآمدی ۵۶ تا ۶۰ میلیارد دلاری کسب کند که پایین تر از پیش بینی انجام شده توسط تحلیلگران وال استریت است.
 

 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد