درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 17:09   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 3695صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیجمعه، 24 خرداد 1392 - 21:02
اهمیت روابط عمومی در ارتباطات یکپارچه
روابط عمومی معمولا به دو صورت عمل می‌کند؛ به وجود آوردن تصویر مثبت برای سازمان و از بین بردن شایعه‌های به‌وجودآمده علیه سازمان.
  

شارا- یکی از ابزارهای برنامه پیشبرد، روابط عمومی است که به جرات می‌توان گفت در کشور ما اغلب نادیده گرفته می‌شود. شاید تصوری که سازمان های ما در این‌باره دارند، محدود به همان قسمت روابط عمومی در سازمان است که وظایفش محدود به تهیه هدایا، دادن کارت تبریک، برگزاری مراسم در اعیاد و … می‌باشد. امروز می‌خواهم به اهمیت روابط عمومی در بازاریابی شرکت ها و سازمان‌ها بپردازم و منافع حاصل از آن را بررسی کنم.

تبلیغات گران است و روابط عمومی ارزان! یکی از تفاوت های فاحش بین Advertising و PR همین نکته است که تبلیغات همیشه جزو ابزارهای گران‌قیمت محسوب می‌شود درحالیکه در روابط عمومی شما می‌توانید با صرف هزینه کم و حتی گاهی به‌صورت رایگان به اهداف خود برسید.

به کمک روابط عمومی تصویر خوبی از برند خود در ذهن مخاطب ایجاد کنید! روابط عمومی معمولا به دو صورت عمل می‌کند؛ به وجود آوردن تصویر مثبت برای سازمان و از بین بردن شایعه‌های به‌وجودآمده علیه سازمان. این روزها مردم دید خیلی خوبی نسبت به تبلیغات ندارند. اما به عنوان مثال دیدن شما از طریق یک رسانه مانند مجله، تلویزیون، رادیو و … به مراتب اعتماد مشتری شما را بیشتر جلب خواهد کرد.

تبلیغات منفی رقبا علیه خودتان را خنثی کنید. در دنیای رقابتی امروز همیشه باید مواظب تخریب رقبا باشید. یکی از بهترین راه ها برای مقابله با این نوع شایعه ها استفاده از روابط عمومی است که قطعا ابزار آن نیز رسانه های متفاوت خواهند بود.

به ارتباطات خود بیشتر و بیشتر اهمیت بدهید. در این روش باید با افراد زیادی مرتبط شوید . این اشخاص می‌توانند شامل خبرنگارها و سرمایه گذاران نیز باشند. ارتباطات خوب را دست‌کم نگیرید!

ابزارهای دیگری هم علاوه بر روابط عمومی در IMC وجود دارند اما قطعا قابل باور بودن پیامی که از این طریق به مخاطب شما منتقل می‌شود از همه روش‌های دیگر بیشتر است. بیل گیتز می‌گوید : ” اگر تنها یک دلار در زندگی برایم مانده باشد، آن‌را در PR سرمایه گذاری می‌کنم”

برنامه‌های بازاریابی شرکت خود را ارزیابی کنید؛ شاید لازم باشد در زمینه روابط عمومی بهتر از قبل فعالیت کنید…
 

http://blog.haminaa.com/?p=448

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
payam
| 1392/4/4 - 07:14 |     0     0     |
عالی


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد