درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 16:30   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36839صفحه نخست » روابط عمومی ایرانییکشنبه، 5 اسفند 1397 - 09:01
روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون پیشگام در شناسایی و خدمت رسانی به ذینفعان
روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گار کارون نیز در کنار سایر بخش های عملیاتی و ستادی این شرکت و کارکنان تلاشگری که در خط مقدم تولید نفت و گاز از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند وظیفه خدمت رسانی و ارتقای سطح ارتباطات و پیگیری مطالبات و همچنین برقراری ارتباط موثر بین سازمان و ذینفعان در راستای رفع مشکلات و پاسخگویی شفاف به مطالبات آنان از یک سو و از دیگر سوی انعکاس مطلوب و اطلاع رسانی مؤثر فعالیت ها و اقدامات ارزنده سازمان را بعهده دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون با مرکزیت اهواز مسئولیت راهبری و تولید صیانتی نفت، گاز و مایعات گازی از میادین رامین ،آبتیمور ، منصوری و اهواز که از جمله بزرگترین میادین نفت خام ایران است را به عهده‌ دارد که در راستای تحقق محورهای کلان و تخصصی تبیین شده از سوی وزارت نفت و سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی، در تمامی حوزه های مرتبط با وظایف و مسئولیت های خود با حداکثر توان پیشگام بوده و نهایت اهتمام خود را در جهت بهره برداری و فرآورش مواد هیدروکربوری با حداکثر صرفه جویی ممکن بکار گرفته است.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون با دارا بودن رتبه نخست تولید در میان شرکت های تابعه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به چند دلیل دارای اهمیت و جایگاهی منحصر به فرد و استراتژیک در حوزه صنعت نفت ایران و نقشی مؤثر در چرخه اقتصاد کشور می باشد که برخی از آنها عبارتند از :

• رتبه اول تولید نفت مناطق نفتخیز جنوب با تولید حدود 35درصد نفت خام مناطق نفتخیز جنوب و حدود 27 درصد تولید نفت کشور


• رتبه اول درتولید25 درصد گاز همراه در سطح شرکت ملی مناطق نفتخیز


• رتبه اول درتولید 50 درصد مایعات گازی شرکت ملی مناطق نفتخیز


• تأمین خوراک پالایشگاه‌ها به ویژه پالایشگاه تهران و آبادان و همچنین پتروشیمی‌های مارون و بندر امام و همچنین شرکت ملی گاز ایران.

• همجواری بیش از 60 درصد چاهها و تأسیسات با کلانشهر اهواز، رودخانه کارون، تالاب ها و نهرهای فصلی، آزاد راهها و جاده های اصلی کشور و ضرورت پایبندی به حفظ محیط زیست

• نقش محوری در ترانزیت نفت سایر شرکت ها از جمله شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، شرکت بهره برداری نفت و گاز اروندان و شرکت های بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و مارون

• بکارگیری فناوری های نوین و روزآمد در زمینه ازدیاد برداشت ازمخازن مانند انواع تلمبه های درون چاهی

• کمک به توسعه جامعه شهری و روستایی پیرامونی تاسیسات با اجرای پروژه های عام المنفعه از جمله ایجاد فضای سبز، احداث سالن های ورزشی، کمک به بهسازی و نوسازی مساجد ؛ مدارس ؛ خانه های بهداشت و را های ارتباطی از طریق عمل به مسئولیت های اجتماعی.

بر کسی پوشیده نیست که صنعت نفت در تمام جهان، یک صنعت پیچیده و در بسیاری از بخش ها مشمول شرایط حاکم بر تکنولوژی های برتر است و چرخاندن چرخ صنعت در مناطق عملیاتی با سایر بخش های صنعت نفت تفاوت ماهوی دارد که این تفاوت و تمایز ناشی از پیچیدگی کار در تاسیسات و واحد های فرآورشی است. همچنین نباید از نظر دور داشت که شرایط خاص میادین نفتی جنوب ایران از حیث طول عمر نیز این فرایند را دشوار تر و پیچیده تر کرده ؛ بنابراین رسالت نهاد روابط عمومی در شرکت های نفتی و عملیاتی دارای اهمیتی بالا و دشواری خاص خود می باشد.

زیرا روابط عمومی یک وظیفه ارتباطی مدیریتی است که هنر آن حفظ ، تغییر و یا ایجاد سازگاری سازمان با محیط و جامعه پیرامونی از طریق برقراری ارتباط بهینه و دو سویه با کارکنان ، پیمانکاران و تامین کنندگان ، سازمان ها و نهادها و جوامع همجوار با رعایت و حفظ حقوق و مصالح سازمان و ذینفعان است که این وظیفه خطیر با ارائه عملکردی اثر بخش در تعامل با مخاطبان و ذینفعان درون و برون سازمانی و در راستای نیل به اهداف کلان سازمان تبیین می گردد.

یکی از وظایف مهم روابط عمومی ها شناسایی ذینفعان سازمان و بدنبال آن شناسایی نیازهای ذینفعان ، برای ایجاد ارتباطی اثر بخش است . زیرا روابط عمومی مهارتی ترکیبی و آمیزه ای از چندین هنر و علم است که موفقیت در آن مستلزم بکارگیری همزمان علوم مختلفی همچون "روانشناسی" برای شناخت افکار مخاطبان ، تسلط کافی بر" جامعه شناسی " در برقراری ارتباط مؤثر و بهینه با فرهنگ های مختلف ، هنر"مدیریت" برای رسیدگی و هماهنگی امور ، علم "حقوق" برای دفاع از سازمان ، و مهارت در " ادبیات" برای تنظیم متون و اخبار است ، ولی دارا بودن ویژگی های فوق شرط کافی نیست ، چرا که شناختی جامع از نیازها و ضرورت های سازمان و بررسی و تطبیق دقیق امکانات ، بودجه و زیر ساخت های فرهنگی موجود در رسیدن به مقصود نیز امری ضروری و بدیهی است.

در همین راستا روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گار کارون نیز در کنار سایر بخش های عملیاتی و ستادی این شرکت و کارکنان تلاشگری که در خط مقدم تولید نفت و گاز از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند وظیفه خدمت رسانی و ارتقای سطح ارتباطات و پیگیری مطالبات و همچنین برقراری ارتباط موثر بین سازمان و ذینفعان در راستای رفع مشکلات و پاسخگویی شفاف به مطالبات آنان از یک سو و از دیگر سوی انعکاس مطلوب و اطلاع رسانی مؤثر فعالیت ها و اقدامات ارزنده سازمان را بعهده دارد.

در شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون نظر به اهمیت جایگاه ذینفعان ، کمیته ای تحت همین عنوان تشکیل و مسئولیت آن به نهاد روابط عمومی محول گردیده ، که از جمله وظایف "کمیته ذینفعان" ، شناسایی طرف های ذینفع درون و برون سازمانی و نیازها و مطالبات این گروه ها است.

یکی از گروه های مهم ذینفع سازمان ، کارکنان یا سرمایه انسانی است که تقویت انگیزه آنان به ویژه در مشاغل عملیاتی، ، تقویت شرایط شغلی ؛ جسمی ، روانی و معیشتی نیروها با در نظر گرفتن شرایط سخت آب و هوایی مانندگرمای طاقت فرسای خوزستان و ریزگردها از جمله عواملی است که می تواند در نگهداشت نیروها در مناطق عملیاتی موثر باشد که برقراری ارتباط اثر بخش با کارکنان و ارایه خدمات متنوع به این دسته از ذینفعان در راستای ارتقاء سرمایه اجتماعی و تقویت انگیزه آنان بخشی از رسالت روابط عمومی در شرکت های عملیاتی نفتی مانند شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون است .

روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون مسئولیت تبلیغات محیطی و خدمات رسانی به 7 کارخانه بهره برداری ، 5 کارخانه نمکزدایی ،10 ایستگاه تقویت فشار گاز بنگستان و آسماری، 3 کارخانه گاز و گاز مایع، 1 پالایشگاه شیرین سازی گاز، 1 کارخانه تلمبه خانه نفت و 1 کارخانه تصفیه خانه آب را عهده دار می باشد.


شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون با توجه به توسعه میادین نفتی و تاسیسات و مجاورت آنها با کلانشهر اهواز ، میزبانی بیش از 90 درصد از بازدیدکنندگان و مدعوین شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب را به عهده دارد که هماهنگی و همراهی این بازدیدها توسط روابط عمومی شرکت نفت و گاز کارون صورت می پذیرد.


ضمناٌ این روابط عمومی در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی و جلب رضایتمندی ذینفعان شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون ، در کنار وظایف محوله نسبت به هماهنگی و پیگیری کمک به توسعه جوامع پیرامونی شهری و روستایی و اجرای پروژه های عام المنفعه از جمله ایجاد فضای سبز، احداث سالن های ورزشی ، بهسازی و نوسازی مساجد، مدارس و خانه های بهداشت حوزه فعالیت اهتمام ویژه دارد.

بهروز تقی محب رییس روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون



 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد