درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 13:26   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 367صفحه نخست » چهارشنبه، 30 فروردین 1391 - 13:18
تأثیر پیامک در تبلیغات مؤثر روابط عمومی ها
علیرضا احمدیان زارچی - بیش از پنج سال است که پیامک به صورت تبلیغاتی در ایران متولد شده است.
  

برداشت ها- شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا):
بیش از سه سال است که پیامک(SMS) به صورت تبلیغاتی در ایران متولد شده و این پدیده جدید در تبلیغات فصلی نو در تأثیرگذاری بر مردم را آغاز کرده است.
قصه از آنجا شروع شد که سه شرکت ارائه دهنده خدمات SMS با سر شماره های 1000، 2000، 3000 با مراجعه به روابط عمومی ها سفارش ارسال¬های تبلیغاتی را دریافت کرده و به یکباره میلیون ها SMS روی تلفن همراه مردم ظاهر می شد که از این میان، SMS بانک ها بسیار بیشتر دیده می¬شد.
اما سئوال اینجاست که چرا باید از SMS استفاده کرد و اساساً مزایا و معایب استفاده از این رسانه برای تبلیغات و تأثیرگذاری چه می باشد؟


در جواب می توان بطور خلاصه محاسن این رسانه را این طور برشمارد:
1. ارزان بودن آن در تناسب با تعداد بازدیدکننده
2. سهل الوصول بودن و در دسترس بودن: در دقیقه 90 تصمیم گیری مدیران ارشد زمانی که چند ساعتی به یک مناسبت بیشتر نمانده و نه آگهی روزنامه، رادیو تلویزیون، بیل بورد و نه هیچ رسانه دیگری امکان آماده شدن و اجرا را نخواهد داشت.
3. ساده بودن آن از لحاظ آماده سازی محتوا- آماده سازی متن یک SMS در یک دقیقه.
4. قدرت بی نهایت آن در پوشش دهی در سطح ملی در یک روز در مقایسه با دیگر رسانه ها
5. قابلیت تطبیق با هر بودجه تبلیغاتی از یک هزار تومان تا ده میلیارد تومان: شما می توانید با یکهزار تومان، قریب به یکصد نفر را تحت تأثیر تبلیغ خود قرار دهید و مطمئن باشید که نزدیک به 70 درصد آن افراد آگهی شما را خواهند دید در صورتی که با یکهزار تومان نه می توان آگهی روزنامه داد و نه حتی پیک های در منزل.
 

و اما معایب آن:
1. متنی بودن، تک رنگ بودن، نداشتن امکانات تصویری و صوتی در آن
2. نخواندن SMS ها توسط مردم بواسطه تبلیغاتی بودن آن ها
3. در لحظه از بین رفتن و عدم ماندگاری آن نظیر آگهی کتاب ها و بیل بوردها
اما می توان گفت که محاسن این رسانه چند عیب کوچک آن را نیز قابل اغماض نموده و به نوعی با کاربردهای جدید تبلیغاتی این عرصه حتی دیگر این معایب نیز برطرف شده به طور مثال نخواندن پیامک توسط مردم به علت تبلیغاتی بودن آن در شیوه های جدید نظیر برنامه 90 صدا و سیما برطرف شده به گونه ایی که مردم حتماً تبلیغات ذیل متن اصلی را می خوانند.
 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد