درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 16:41   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36689صفحه نخست » یکشنبه، 30 دی 1397 - 12:51
مایکروسافت: همه یک آدم ماشینی هوشمند خواهیم داشت
نویسنده ماهان طباطبایی - مایکروسافت پیش بینی کرده است که در آینده نزدیک، هر انسان یک آدم ماشینی هوشمند برای خودش خواهد داشت. رئیس مایکروسافت Brad Smith و رئیس بخش تحقیقات و آدم ماشینی ها Harry Shum در کتابی با عنوان « آینده محاسبه شده» سعی می کنند تصویری از توسعه آدم ماشینی ها ارائه دهند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مایکروسافت پیش بینی کرده است که در آینده نزدیک، هر انسان یک آدم ماشینی هوشمند برای خودش خواهد داشت. رئیس مایکروسافت Brad Smith و رئیس بخش تحقیقات و آدم ماشینی ها Harry Shum در کتابی با عنوان « آینده محاسبه شده» سعی می کنند تصویری از توسعه آدم ماشینی ها ارائه دهند.

آنها معتقدند آدم ماشینی ها آنقدر پیشرفت می کنند که می توانند حتی بر اساس نیاز و موقعیت ما، تصمیم هم بگیرند. آدم ماشینی ۲۰ سال آینده یک کپی دوم از « خودمان » هستند.

آدم ماشینی که دستیار یا منشی هوشمد همیشگی ما خواهد بود قادر است در هر لحظه، همه دانش ثبت شده بشر را بر اساس نیاز ما، به سرعت در برابر ما قرار دهد.

به کمک توانمندی که با آدم ماشینی به دست می آید ما وارد مرحله نوینی از انسان بودن می شویم. آدم ماشینی متحول شده می تواند در طی یک گفتگوی درونی با مغز ما، سئوال و کنجکاوی ما را حدس بزند و همینطور که داریم فکر می کنیم اطلاعات مورد نیاز را سریع و بی واسطه در برابر ذهن ما قرار دهد. با این روش، تخمین اینکه چقدر کیفیت استفاده از مغزمان تحول خواهد یافت شگفت انگیز خواهد بود.

مغز ما با پیوندی که با آدم ماشینی پیدا خواهد کرد بدون واسطه، یک آرشیو کامل از همه دانستنی های بشر را به صورت یک حافظه دوم و بیرون از بدن، در دسترس ما قرار خواهد داد.

برای تشخیص و تصمیم هر چه انسانی ترشان، پیشبینی شده است که کارگزاران فرهنگی نیز جزو برنامه ریزان و سازندگان آدم ماشینی ها بشوند.

 

منبع: www.businessinsider.com
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد