درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 01:58   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36689صفحه نخست » یکشنبه، 30 دی 1397 - 16:45
مایکروسافت: همه یک آدم ماشینی هوشمند خواهیم داشت
نویسنده ماهان طباطبایی - مایکروسافت پیش بینی کرده است که در آینده نزدیک، هر انسان یک آدم ماشینی هوشمند برای خودش خواهد داشت. رئیس مایکروسافت Brad Smith و رئیس بخش تحقیقات و آدم ماشینی ها Harry Shum در کتابی با عنوان « آینده محاسبه شده» سعی می کنند تصویری از توسعه آدم ماشینی ها ارائه دهند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مایکروسافت پیش بینی کرده است که در آینده نزدیک، هر انسان یک آدم ماشینی هوشمند برای خودش خواهد داشت. رئیس مایکروسافت Brad Smith و رئیس بخش تحقیقات و آدم ماشینی ها Harry Shum در کتابی با عنوان « آینده محاسبه شده» سعی می کنند تصویری از توسعه آدم ماشینی ها ارائه دهند.

آنها معتقدند آدم ماشینی ها آنقدر پیشرفت می کنند که می توانند حتی بر اساس نیاز و موقعیت ما، تصمیم هم بگیرند. آدم ماشینی ۲۰ سال آینده یک کپی دوم از « خودمان » هستند.

آدم ماشینی که دستیار یا منشی هوشمد همیشگی ما خواهد بود قادر است در هر لحظه، همه دانش ثبت شده بشر را بر اساس نیاز ما، به سرعت در برابر ما قرار دهد.

به کمک توانمندی که با آدم ماشینی به دست می آید ما وارد مرحله نوینی از انسان بودن می شویم. آدم ماشینی متحول شده می تواند در طی یک گفتگوی درونی با مغز ما، سئوال و کنجکاوی ما را حدس بزند و همینطور که داریم فکر می کنیم اطلاعات مورد نیاز را سریع و بی واسطه در برابر ذهن ما قرار دهد. با این روش، تخمین اینکه چقدر کیفیت استفاده از مغزمان تحول خواهد یافت شگفت انگیز خواهد بود.

مغز ما با پیوندی که با آدم ماشینی پیدا خواهد کرد بدون واسطه، یک آرشیو کامل از همه دانستنی های بشر را به صورت یک حافظه دوم و بیرون از بدن، در دسترس ما قرار خواهد داد.

برای تشخیص و تصمیم هر چه انسانی ترشان، پیشبینی شده است که کارگزاران فرهنگی نیز جزو برنامه ریزان و سازندگان آدم ماشینی ها بشوند.

 

منبع: www.businessinsider.com
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد