درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 22 خرداد 1403 - 03:09   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36650صفحه نخست » جمعه، 28 دی 1397 - 12:42
نت‌فلیکس
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| نت‌فلیکس، (به انگلیسی: Netflix) یک شرکت جهانی رسانه سیال و تولیدکننده مجموعه‌های تلویزیونی آمریکایی است که تا آغاز سال ۲۰۱۶ بیش از ۷۵ میلیون مشترک دارد. این شرکت فعالیت‌اش را از سال ۱۹۹۸ با ارسال پستی دی‌وی‌دی آغاز کرد و در سال ۲۰۰۷ سرویس رسانه سیال را ارائه کرد. در سال ۲۰۱۰ حوزه فعالیت‌اش را به کانادا گسترش داد و هم‌اکنون در ۱۹۰ کشور دنیا خدماتش را ارائه می‌دهد. نتفلیکس اولین سریال خود، خانه پوشالی را در سال ۲۰۱۳ ارائه کرد و هم‌اکنون صدها ساعت برنامه تولید می‌کند.

این شرکت در سال ۱۹۹۷ راه‌اندازی شد و در لوس گاتوس، کالیفرنیا مستقر است.

نتفلیکس در ۲۵ فوریه ۲۰۰۷ یک‌میلیاردمین دی‌وی‌دی خود را ارسال کرد.[۷] در آوریل ۲۰۱۱ ۲۳ میلیون مشترک در آمریکا و ۲۶ میلیون مشترک در جهان داشت. در سال ۲۰۱۱ درآمد فروش خدمات دیجیتالی این شرکت به یک و نیم میلیارد دلار رسید.نتفلیکس در ۲۳ اکتبر ۲۰۱۲ اعلام کرد که سود خالصش در سه‌ماهه سوم ۸۸ درصد شده‌است. در ژانویه ۲۰۱۳ اعلام کرد با افزایش ۲ میلیون مشترک نسبت به سال قبل مجموع مشترکان این شرکت در آمریکا به ۲۷٫۱ میلیون نفر و در مجموع جهانی ۲۹٫۴ میلیون نفر شده‌است. علاوه بر این با افزایش ۸ درصد سود درآمدش به ۹۴۵ میلیون دلار رسیده‌است.

در اواسط مارس ۲۰۱۳ مشترکان این شرکت به ۳۳ میلیون نفر رسید.[۱۲] این عدد کمی بعد در آوریل ۲۰۱۳ به ۳۶٫۳ میلیون نفر (۲۹٫۲ میلیون نفر در آمریکا) رسید. در گزارش سبتامبر ۲۰۱۳ این شرکت اشاره شد که تعداد مشترکانش ۴۰٫۴ میلیون (۳۱٫۲ در آمریکا) رسیده‌است. در گزارش مالی سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۱۳ اعلام شد که مشترکان این شرکت در آمریکا از مرز ۳۳٫۱ میلیون نفر گذشت. این شرکت در سپتامبر ۲۰۱۴ فعالیتش را در ۴۰ کشور گسترش داد. نتفلیکس در گزارش اکتبر ۲۰۱۵ اشاره می‌کند که مشترکین این شرکت ۶۹٫۱۷ میلیون نفر در دنیا و ۴۳ میلیون نفر در آمریکا است. در ژانویه ۲۰۱۶ این عدد از ۷۴ میلیون نفر گذشت .

 

منبع: ویکیپدیا

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود


  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است


  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک


  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی


  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود


  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه


  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد