درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 10:12   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: فراتر از انتشارات مطبوعاتی - بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
  چرا داشتن یک موسیقی متن در محل کار می‌تواند بهره‌وری شما را افزایش دهد
  فناوری، پایان شکست فتوشاپ
  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی
  ۷ اصل حمایتی در روابط
  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36551صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 23 دی 1397 - 14:29
نخستین نشست مسئولان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شهرستان املش برگزار شد
مدیرکل روابط عمومی و تشریفات استانداری و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های گیلان خواستار افزایش سطح اعتماد مردم به مسئولان با تقویت اطلاع‌رسانی از دستاوردها شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرکل روابط عمومی و تشریفات استانداری و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های گیلان خواستار افزایش سطح اعتماد مردم به مسئولان با تقویت اطلاع‌رسانی از دستاوردها شد.


به گزارش شارا به نقل از ایرنا مرتضی عاطفی روز یکشنبه در نخستین نشست مسئولان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شهرستان املش، به لزوم تقویت فعالیت روابط‌ عمومی‌ها در سطوح شهرستانی تأکید کرد و افزود: در نشست‌های مستمر با مسئولان روابط عمومی فرمانداری‌ها بر توجه به اهمیت نقش این جایگاه در سطح شهرستان‌ها و استفاده از ظرفیت‌های موجود تأکید می‌شود.


وی شناخت وظایف روابط عمومی‌ها را اولویت اصلی در مسیر ارائه خدمت توسط دستگاه‌های اجرایی عنوان کرد و گفت: روابط عمومی‌ها چشم، گوش و زبان یک دستگاه اجرایی هستند که باید با پویایی بیشتری در این مسیر گام بردارند.


مدیرکل روابط عمومی و تشریفات استانداری با بیان اینکه وظایف روابط عمومی‌ها فقط محدود به اصل مهم اطلاع‌رسانی و بیان دستاوردها و عملکرد نمی‌شود، اظهار داشت: روابط‌ عمومی‌ها باید مسائل و مشکلات احتمالی در پیشرفت خدمات ارائه شده از سوی مجموعه را با دقت رصد و در جهت رفع آن به مدیران دستگاه منعکس کنند.


وی بر لزوم استفاده از نقد دلسوزانه در مسیر افزایش سطح کیفیت ارائه خدمات به مردم تأکید کرد و گفت: بیان عملکرد و دستاوردها به صورت شفاف برای مردم از مسائل مورد تأکید مسئولان ارشد نظام در مقاطع مختلف است که تقویت این موضوع به ارتقاء سطح آگاهی جامعه از تلاش‌های صورت گرفته توسط خدمتگزاران کشور کمک می‌کند.


عاطفی تقویت اطلاع‌رسانی از سوی مجموعه روابط عمومی‌ها را منجر به افزایش سطح اعتماد مردم به مسئولان عنوان و خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه میزان خدمات ارائه شده در سطح شهرستان‌ها بویژه مناطق محروم بسیار بالاست، ضرورت اطلاع‌رسانی اقدامات صورت‌ گرفته به وضوح مشاهده می‌شود.


وی با اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی به موقع مشکلات منجر به قرارگرفتن در کانون توجه مسئولان نسبت به آن موضوع می‌شود، گفت: درحال حاضر با امکانات بالای موجود در عرصه رسانه، اطلاع‌رسانی‌ها صرفاً با نشست خبری صورت نمی‌گیرد بلکه می‌توان از ابزارهای خبری به عنوان یک رسانه به بهترین نحو در انعکاس دستاوردها و نیز مشکلات استفاده کرد.


وی سرعت، دقت و کیفیت را از اصول مهم در انعکاس اخبار عنوان کرد و افزود: در سال‌های گذشته باتوجه به محدودیت ابزارهای خبری، انعکاس رویدادها طولانی مدت بود اما در حال حاضر این فرآیند به صورت لحظه‌ای انجام می‌گیرد که روابط عمومی‌ها نیز باید خود را با شرایط روز تطبیق دهند.


دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان اظهار داشت: روابط عمومی‌ها با استفاده از سامانه‌های الکترونیکی موجود می‌توانند زمینه ارتباط میان مردم و مسئولان در سطح شهرستان‌ها را تسهیل کنند.


وی به مزایا و معایب فضای مجازی نیز اشاره کرد و گفت: شایعه پراکنی با نگاه‌های مغرضانه یکی از جدی‌ترین آسیب‌ها در این بستر است که باید با شفافیت در اطلاع‌رسانی پاسخ خوبی به این فضاها داده شود.


عاطفی استفاده از فضای مجازی در جهت معرفی جاذبه‌ها و ظرفیت‌های شهرستانی را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: بهره‌گیری از فرصت‌های موجود در بخش خصوصی و اعتماد به آنان برای سرمایه‌گذاری یکی از راهکارهای اصلی در مسیر پیشرفت و توسعه محسوب می‌شود که باید با معرفی ظرفیت‌ها آنان را برای حضور در مناطق مختلف ترغیب کنیم.


وی خاطرنشان کرد: ایجاد یک فضای امن همراه با همدلی و همراهی برای حضور سرمایه‌گذاران و اطلاع‌رسانی از زمینه‌های فعالیت برای آنان منجر به افزایش میزان حضور بخش خصوصی در استان گیلان می‌شود.


مدیرکل روابط عمومی و تشریفات استانداری به قرارگرفتن در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: باتوجه به هجمه‌ها و ادعاهای واهی دشمنان در مقطع حساس کنونی ، با هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب و تلاش‌های دلسوزانه ارکان نظام، دولتمردان و کارگزاران در سطوح مختلف شاهد حرکت عزتمندانه و رو به پیشرفت ایران اسلامی هستیم.


وی خواستار فعالیت ویژه مجموعه روابط عمومی‌ها در ایام الله دهه فجر و بیان دستاوردها شد و افزود: روابط عمومی‌ها در این ایام پیام‌رسان خوبی در بیان عملکردهای نظام و دولت باشند تا طعم شیرین خدمت‌رسانی را به کام مردم بچشانند.
شهرستان املش با دو بخش مرکزی و رانکوه، در 70 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
-

 


 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  واکاوی ورود داده‌نگاری به یک روزنامه شاخص محلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد