درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 12:13   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36531صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 30 شهریور 1400 - 14:45
آنچه باید بدانیم!/ سنجش‌ ارتباطات‌ چیست؟
سنجش‌ رسمی‌ ارتباطات‌ اقدامی‌ است‌ که‌ نشان‌ می‌دهد یک‌ سازمان‌ با چه‌ میزان‌ تأثیرگذاری‌ با مخاطبان‌ مطلوب‌ خود ارتباط‌ برقرار می‌کند.اما اخیراً بسیاری‌ از سنجش‌های‌ ارتباطی‌، گروه‌های‌ دیگری‌ را نیز که‌ عقایدشان‌ بر مخاطبان‌ مطلوب‌ سازمان تأثیرگذار است‌ مورد بررسی‌ قرار می‌دهند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| سنجش‌ رسمی‌ ارتباطات‌ اقدامی‌ است‌ که‌ نشان‌ می‌دهد یک‌ سازمان‌ با چه‌ میزان‌ تأثیرگذاری‌ با مخاطبان‌ مطلوب‌ خود ارتباط‌ برقرار می‌کند.اما اخیراً بسیاری‌ از سنجش‌های‌ ارتباطی‌، گروه‌های‌ دیگری‌ را نیز که‌ عقایدشان‌ بر مخاطبان‌ مطلوب‌ سازمان تأثیرگذار است‌ مورد بررسی‌ قرار می‌دهند.


به‌ عبارت‌ دیگر، چنین‌ سنجش‌هایی‌ اطلاعاتی‌ را در دو سطح‌ فراهم‌ می‌آورد: سطح‌ ادراک‌ عمومی‌ [عامه]‌، و سطحی‌ که‌ این‌ ادراک‌ در آن‌ به‌وسیله‌ رهبران‌ فکری‌ و تصمیم‌گیرندگانی‌ که‌ بیشترین‌ مواضع‌ مهم‌ را در یک‌ حوزه‌ به‌ خصوص‌، صنعت‌ و عموماً در اجتماع‌ اشغال‌ کرده‌اند شکل‌ می‌گیرد[خواص‌]. کسب‌ دانش‌ و اطلاعات‌ در این‌ دو سطح‌ به همان‌ میزان‌ که‌ دست‌اندرکاران‌ روابط عمومی در جست‌وجوی‌ راهنما برای‌ ارتباط‌ با مخاطبین‌ خود هستند روز به‌ روز اهمیت‌ بیشتری‌ پیدا می‌کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد