درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 01:49   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36442صفحه نخست » ادامه مطلب دودوشنبه، 5 فروردین 1398 - 09:24
فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی
همزمان با گرامیداشت «روز ملی روابط عمومی»، «سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی» به همت موسسه کارگزار روابط عمومی، 11 اردیبهشت ماه سال 1398 برگزار می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| با عنایت پروردگار متعال و همزمان با گرامیداشت «روز ملی روابط عمومی»، «سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی» به همت موسسه کارگزار روابط عمومی، 11 اردیبهشت ماه سال 1398 برگزار می شود.

 

دبیرخانه از همه کسانی که مایل به شرکت در این رخداد هستند برای ارائه پیشنهاد، مقاله، سخنرانی و حمایت در برگزاری دعوت بعمل می آورد. این رخداد در هر دو زمینه ارایه مقالات در دو حوزه مشترک نظری و کاربردی و تجلیل از فعالان عرصه روابط عمومی برنامه ریزی کرده است.

همچنین از یک مقاله برتر تجلیل می شود.


محورهای رخداد
- چگونه هوش مصنوعی، روابط عمومی را تغییر خواهد داد؟
- چگونه پلتفرم های مدیریتی، زمینه های مناسب پیشرفت و موفقیت را برای روابط عمومی ها فراهم می کنند؟
- چگونه ریسک های بالقوه ای که ممکن است به خوشنامی و شهرت سازمان شما آسیب بزنند را کاهش دهیم؟

- چگونه روابط عمومی به تولیدکنندگان محتوای ویدئویی سه بعدی کمک خواهد کرد؟
- چگونه روابط عمومی، چالش های فعلی و آینده ارتباطات تجاری را مدیریت می کند؟


جوایز
- نشان عالی روابط عمومی

(تعهد شفاف نسبت به کاربست اصول روابط عمومی در فرهنگ، ارتباطات و اقدامات سازمان- ارتقای فعالیت های روابط عمومی به بالاترین سطح صداقت، اعتبار و اثربخشی)

- جایزه عالی مسئولیت اجتماعی

(ایجاد پیوند و توازن بین نقش حامی سازمانی و نقش وجدان اجتماعی)
- جایزه بهترین روابط عمومی دولتی

(اهمیت گوش فرا دادن سازمان به جامعه، صریح و صادق بودن با آن و همراهی کردن دولت با نیازها و خواست های عمومی)


علاقمندان به حضور در این بخش می توانند سوابق و مستندات خود را به نشانی دبیرخانة ارسال نمایند.

ویژه نامة رخداد
به همین مناسبت ویژه نامه ای در تیراژ سه هزار نسخه منتشر می شود که علاقمندان می توانند ضمن ارایة نظرات ارزشمندشان در قالب های مختلف، در انتشار آن مشارکت نمایند. همچنین «سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی» از مشارکت سازمان ها و شرکت ها در برگزاری این رویداد علمی استقبال می کند.

اطلاعات تماس
تلفن های دبیرخانه: 77 ـ 88617576
همراه: 09121938419
دورنگار: 88602308
صندوق پیامک: 30007153
وب سایت: www.irancpr.ir | www.shara.ir
پست الکترونیک: kargozar80@yahoo.com
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
شهزاد بهادری
| 1397/10/26 - 21:09 |     2     0     |
سلام‌آیا اگر گزارش مون مربوط به مسابقه روزنامه نگاری جهانی به‌مرحله بالا بره خبر میدید؟ممنون


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد