درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 22:14   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36391صفحه نخست » شنبه، 15 دی 1397 - 13:07
افزایش کلاهبرداری با اطلاعات کارت‌های خرید
سال گذشته بیش از صدهزار شکایت از کلاه‌برداری از کارت‌های خرید به پلیس داده شد. این میزان شکایت، افزایشی را نسبت به سال پیش از آن نشان می‌دهد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| سال گذشته بیش از صدهزار شکایت از کلاه‌برداری از کارت‌های خرید به پلیس داده شد. این میزان شکایت، افزایشی را نسبت به سال پیش از آن نشان می‌دهد.
 
 به گفته‌ی یان اولسوُن، کارشناس مرکز ملی جرایم اینترنتی پلیس، کلاه‌برداری با اطلاعات کارت‌های خرید دیگران، بزرگ‌ترین نوع کلاه‌برداری فردی درمیان تمام کلاه‌برداری‌های دیگر است.
 
 این نوع کلاه‌برداری رو به افزایش است و به تخمین پلیس در طول ده سال گذشته سه برابر شده است. معمول‌ترین شکل این نوع کلاه‌برداری، توسط کسانی انجام می‌شود که به اطلاعات یک کارت در
اینترنت دست پیدا می‌کنند و با آن از فروشگاه‌های اینترنتی درکشورهای دیگر خریدهای مختلفی انجام می‌دهند.
 
 افزایش این نوع کلاه‌برداری و دست به دست شدن زیاد و مداوم اطلاعات کارت‌های خرید، امکان ردیابی و شناسایی کلاه‌برداران را دشوار می‌سازد و رسیدگی به آنها را کاهش می‌دهد و به این دلیل، بسیاری از شکایت‌ها از دستور کار خارج می‌شوند.
 
 یان اولسوُن معتقد است کاهش این نوع کلاه‌برداری، می‌تواند بر کلاه‌برداری‌های دیگر نیز تاثیر بگذارد. به گفته‌ی او اگر کلاه‌برداری با اطلاعات کارت‌های خرید افزایش نیافته بود، کلا از میزان جرایم در سوئد کاسته می‌شد. او می‌گوید این نوع، از آسان‌ترین کلاه‌برداری‌هاست و کافی ست فردی وارد سیستم شده باشد تا بتواند با کارت‌های دیگران تا هزار بار در سال خرید کند و باعث افزایش این نوع کلاه‌برداری شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟


  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه روزنامه‌نگاران و متخصصان روابط‌عمومی می‌توانند برای تقویت صداهای مختلف با یکدیگر همکاری کنند


  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد