درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 00:45   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36391صفحه نخست » شنبه، 15 دی 1397 - 13:43
افزایش کلاهبرداری با اطلاعات کارت‌های خرید
سال گذشته بیش از صدهزار شکایت از کلاه‌برداری از کارت‌های خرید به پلیس داده شد. این میزان شکایت، افزایشی را نسبت به سال پیش از آن نشان می‌دهد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| سال گذشته بیش از صدهزار شکایت از کلاه‌برداری از کارت‌های خرید به پلیس داده شد. این میزان شکایت، افزایشی را نسبت به سال پیش از آن نشان می‌دهد.
 
 به گفته‌ی یان اولسوُن، کارشناس مرکز ملی جرایم اینترنتی پلیس، کلاه‌برداری با اطلاعات کارت‌های خرید دیگران، بزرگ‌ترین نوع کلاه‌برداری فردی درمیان تمام کلاه‌برداری‌های دیگر است.
 
 این نوع کلاه‌برداری رو به افزایش است و به تخمین پلیس در طول ده سال گذشته سه برابر شده است. معمول‌ترین شکل این نوع کلاه‌برداری، توسط کسانی انجام می‌شود که به اطلاعات یک کارت در
اینترنت دست پیدا می‌کنند و با آن از فروشگاه‌های اینترنتی درکشورهای دیگر خریدهای مختلفی انجام می‌دهند.
 
 افزایش این نوع کلاه‌برداری و دست به دست شدن زیاد و مداوم اطلاعات کارت‌های خرید، امکان ردیابی و شناسایی کلاه‌برداران را دشوار می‌سازد و رسیدگی به آنها را کاهش می‌دهد و به این دلیل، بسیاری از شکایت‌ها از دستور کار خارج می‌شوند.
 
 یان اولسوُن معتقد است کاهش این نوع کلاه‌برداری، می‌تواند بر کلاه‌برداری‌های دیگر نیز تاثیر بگذارد. به گفته‌ی او اگر کلاه‌برداری با اطلاعات کارت‌های خرید افزایش نیافته بود، کلا از میزان جرایم در سوئد کاسته می‌شد. او می‌گوید این نوع، از آسان‌ترین کلاه‌برداری‌هاست و کافی ست فردی وارد سیستم شده باشد تا بتواند با کارت‌های دیگران تا هزار بار در سال خرید کند و باعث افزایش این نوع کلاه‌برداری شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  راهنمای کوتاه بحران


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد