درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 20:32   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36198صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریپنجشنبه، 6 دی 1397 - 03:31
جذاب و خوش تیپ باشید
شک نکنید که افراد خوش تیپ خیلی زود و بهتر به نتیجه می رسند. آمار و ارقام نیز این را تایید می کند. افراد خوش تیپ بدون اینکه سخت کار کنند به نتیجه می رسند. اما چه چیزی باعث می شود یک نفر خوش تیپ و جذاب به نظر برسد؟
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شک نکنید که افراد خوش تیپ خیلی زود و بهتر به نتیجه می رسند.


آمار و ارقام نیز این را تایید می کند. افراد خوش تیپ بدون اینکه سخت کار کنند به نتیجه می رسند. اما چه چیزی باعث می شود یک نفر خوش تیپ و جذاب به نظر برسد؟


به کسانی که از نظر شما جذاب هستند خوب نگاه کنید. اگر از عیبهای ظاهری مثل دندان های کج وکوله و بینی های بد فرم وبزرگ بگذریم تشخیص علل جذابیت یک نفر کار آسانی نیست. البته امروزه دندآنها را می توان به کمک جراحان زبر دست، ترمیم و زیبا کرد.


هنر پیشه های هالیوود را در نظر بگیرید مثلا وودی آلن، جولیا را برتز و شان پن . این افراد چهره های زیبایی ندارند اما از محبوبیت زیادی برخوردارند. در واقع آنها می دانند که چگونه خود را به شما نشان دهند و شخصیت، احساسات، هیجانات و قدرت جاذبه خود را به نمایش بگذارند.

 

حتما بخوانید: شیک پوش باشید، دقیقاً یعنی شیک پوش باشید


شما هم باید چنین توانایی را داشته باشید یعنی با شخصیت ورفتار خود تاثیر گذار باشید. قانون دوم تماما به این موضوع می پردازد یعنی مجموعه ای از بایدها و نبایدها. خوب لباس بپوشید، سرو وضع آراسته داشته باشید، لبخند گرم وشیرین بر لب داشته باشید، در همه حال خونسردی و خویشتنداری خود را حفظ کنید، خوش برخورد ومهربان باشید و بالاخره ظاهر جذاب و خوش تیپی داشته باشید.


تمام قدرت جذب شما در چشمان ولبخندتان نهفته است . همان لبخند جادویی که بلافاصله فضا را تغییر می دهد، همان چشمانی که سرشار از زندگی است. البته جذابیت تاحدی به ژست وطرز نشست وبرخاست شما هم مربوط می شود. اگر شما ظاهر بیچاره ودرمانده ای داشته باشید در واقع افسردگی، یاس و نومیدی خود را به محیط منتقل می کنید. خوب، این حالت به تنهایی جذاب نیست بلکه دافعه دارد. شما باید با گردنی افراشته با وقار و مطمئن راه بروید. همین طور موقع دست دادن باید احساس شادی و اطمینان را به طرف مقابل منتقل کنید. سر ووضع شما باید مرتب و آراسته باشد، نباید ظاهری ژولیده پولیده داشته باشید. این یعنی همان جذابیت.


کلام آخر:
شما یک موجود زنده هستید وباید عطر زندگی، آن هم یک زندگی شاد را احساس کنید.

 

منبع: صد قانون کار

 

 

 


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد