درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 4 خرداد 1403 - 02:40   

هوشمندتر کار کنید - یاد بگیرید، رشد کنید و الهام بگیرید.

  هوشمندتر کار کنید - یاد بگیرید، رشد کنید و الهام بگیرید.


ادامه ادامه مطلب یک

رشد قارچی کارخانه‌های کاغذ؛ علم در معرض خطر!

  رشد قارچی کارخانه‌های کاغذ؛ علم در معرض خطر!


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

افسانه های شکسته اقتصاد جهانی: بررسی عمیق

  افسانه های شکسته اقتصاد جهانی: بررسی عمیق


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تصمیمات بازاریابی "احمقانه" را می‌توان با تئوری سودمندی توضیح داد
  چگونه یک طرح کسب‌وکار اساسی بنویسیم
  درس‌هایی از نقل قول الیور وندل هلمز برای روابط‌عمومی: خطرات بدفهمی در روابط‌عمومی
  مرکز تحقیقات پیو: اینترنت در حال ناپدید شدن است
  رشد قارچی کارخانه‌های کاغذ؛ علم در معرض خطر!
  هوش مصنوعی گوگل: نمایش تبلیغات را در کادرهای خلاصه نتایج جستجو خود آغاز می‌کند
  سام آلتمن چه کسی است؟ نگاهی به درون مردی که پشت پرده اوپن‌ای‌آی است
  هوشمندتر کار کنید - یاد بگیرید، رشد کنید و الهام بگیرید.
  5 استراتژی برای بهبود سلامت روان در محل کار
  دیپ‌فیک و فیک: بررسی تفاوت‌ها و شباهت‌ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36193صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیدوشنبه، 19 مهر 1400 - 07:34
اهداف کوتاه مدت شما کدام است؟
اهداف کوتاه مدت، چقدر کوتاه است؟ دقیقا اندازه شما است. منظورم این است که متناسب با شرایط کار و زندگی شما است. من خودم سه طرح یک ماهه، یک ساله و پنج ساله دارم. ظاهرا باید در مورد هر سه طرح، اطلاعات کافی داشته باشم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اهداف کوتاه مدت، چقدر کوتاه است؟ دقیقا اندازه شما است. منظورم این است که متناسب با شرایط کار و زندگی شما است. من خودم سه طرح یک ماهه، یک ساله و پنج ساله دارم. ظاهرا باید در مورد هر سه طرح، اطلاعات کافی داشته باشم.


طرح کوتاه مدت به من اجازه می دهد تا در مدتی کوتاه به هدف مورد نظر برسم.


تعطیلات را با خانواده ام سپری کنم، مدرسه بچه هایم را عوض کنم، خانه و باغ بخرم وتولدها و عیدها در کنار خویشان و بستگانم باشم.


در طرح کوتاه مدت یک ماهه شما باید فهرست دقیقی از پروژه های کاری، مهلت ها، اولویت ها و کارهای روتین و معمولی داشته باشید.


در طرح کوتاه مدت مدت یک ساله، پروژه های شما فرموله می شوند، معرفی و طراحی می شوند و طرح کار بر اجرای آن اولویت دارد.


طرح پنج ساله شما شامل اعتقادات، رویاها، اهداف، آرزوها و خواسته های شما است، در واقع قرار است یک روز آن را عملی و اجرا کنید. در این طرح شما به مصالحی نیاز دارید که یک پروژه پنج ساله را بسازد و هدایت کند.


طرح یک ماهه ام را روی یک تخته طراحی که روی میز کارم قرار دارد، می کشم. این طرح بیشتر شبیه به یک تقویم است اما تقویمی که تاریخ روزانه در آن ثبت نشده است.


طرح یک ساله ام روی دیوار می ماند. در واقع یک جدول دیواری یا برنامه ریزی سالانه نیست اما فهرستی با دوازده جدول است که در هر جدول اطلاعات مربوط به یک ماه نوشته می شود و هر جدول نشانگر همان کاری است که قرار است تا پایان ماه تمام شود. در واقع این یک برنامه کوتاه مدت است نه فهرستی از بایدها و نبایدها، نه یک تقویم یا جدول کاری.


من آزاد هستم که در طول ماه کارم را به روش خودم تمام کنم. درواقع کار یک ماهه و یک ساله برای من مانند نان وکره است. کارهایی که "باید"انجام دهم نان، وکارهایی که "می خواهم" انجام دهم کره است . مثل همین کتاب "قوانین کار" که طرح نوشتن آن برایم بسیار لذتبخش بود.


طرح پنج ساله ام یک راهنمای کلی و عمومی است که نشان می دهد طی پنج سال آینده چه خواهم کرد. هر چه دوره طرح شما کوتاهتر باشد بیشتر می توانید جدول کاری خود را بررسی و مطالعه کنید و کمتر شبیه به لیست آرزوهایتان می شود. همه طرحها باید قابلیت اجرایی داشته باشد وگرنه دیگر طرح نیستند بلکه عقاید ونظرات مبهمی هستند.


در هر کدام از طرحها باید احتمالات را در نظر بگیرید. مثلا شخصی به شما زنگ می زند و در مورد یک پروژه کاری صحبت می کند، نمی توانید صرف اینکه در طرح شما جایی ندارد، آن را رد کنید. شما باید انعطاف پذیر باشید.


کلام آخر:
رشته کارها در دستان شماست ، با دقت و برنامه ریزی کار کنید.

منبع: صد قانون کار

 


 

 




 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مرکز تحقیقات پیو: اینترنت در حال ناپدید شدن است


  5 استراتژی برای بهبود سلامت روان در محل کار


  دیپ‌فیک و فیک: بررسی تفاوت‌ها و شباهت‌ها


  درس‌هایی از نقل قول مارتین لوتر کینگ برای روابط‌عمومی: ترس از تغییر، مانعی برای پیشرفت در روابط‌عمومی


  هوشمندتر کار کنید - یاد بگیرید، رشد کنید و الهام بگیرید.


  چگونه یک طرح کسب‌وکار اساسی بنویسیم


  درس‌هایی از نقل قول الیور وندل هلمز برای روابط‌عمومی: خطرات بدفهمی در روابط‌عمومی


  تصمیمات بازاریابی "احمقانه" را می‌توان با تئوری سودمندی توضیح داد


  هوش مصنوعی گوگل: نمایش تبلیغات را در کادرهای خلاصه نتایج جستجو خود آغاز می‌کند


  سام آلتمن چه کسی است؟ نگاهی به درون مردی که پشت پرده اوپن‌ای‌آی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد