درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 12:08   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36117صفحه نخست » یکشنبه، 25 آذر 1397 - 09:58
با حذف آگهی های دولتی: چرخ رسانه های مکتوب از حرکت خواهد ایستاد
اکبر حیدری با اشاره به حذف آگهی های قوه قضاییه گفت: طبق مفاد قانونی موجود، انتشار آگهی ها از طریق سامانه ابلاغ با مواد ۳۴۳ و ۳۰۲ و ۷۳ قانون آئین دادرسی مدنی تعارض دارد، همچنین به موجب مواد ۶۱۶،۳۴۴، ۱۷۴ و ۳٨۴ قانون دادرسی کیفری نیز تعارض دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اکبر حیدری با اشاره به حذف آگهی های قوه قضاییه گفت: طبق مفاد قانونی موجود، انتشار آگهی ها از طریق سامانه ابلاغ با مواد ۳۴۳ و ۳۰۲ و ۷۳ قانون آئین دادرسی مدنی تعارض دارد، همچنین به موجب مواد ۶۱۶،۳۴۴، ۱۷۴ و ۳٨۴ قانون دادرسی کیفری نیز تعارض دارد.
 
 به گزارش شارا و به نقل از روابط عمومی خانه
مطبوعات استان البرز؛ حیدری در ارتباط با بخشنامه و دستورالعمل مرکز آمار و فناوری قوه قضاییه در خصوص انتشار آگهی های خروجی شعب دادگستری تصریح کرد: بخشنامه و دستورالعمل مرکز آمار قوه قضاییه با وجود تضاد با روح قانون و تعارض با مواد قانونی که مورد اشاره قرار گرفت نیاز به بررسی مجدد دارد.
 
 وی در ادامه اظهار کرد: عدم انتشار آگهی ها در نشریات مکتوب سبب آسیب جدی مالی به رسانه ها می شود، قبلاً به این موضوع اشاره شده که آگهی ها همانند قلب تپنده رسانه های مکتوب هستند و در صورت حذف این آگهی ها، آسیب غیر قابل جبرانی به نشریات غیر دولتی وارد می گردد.
 
 حیدری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت حذف آگهی ها برای نشریات افزود: از نمایندگان محترم مردم در و دیگر مسئولین ذیربط درخواست می نماییم به دلیل حساسیت این مسئله برای نشریات، به این موضوع ورود کنند تا از باز ایستادن چرخ رسانه های خصوصی جلوگیری کنند.
 
 مدیرعامل خانه مطبوعات در ادامه گفت: طی نوسانات اخیر قیمت ارز و بالا رفتن بی رویه کاغذ، نشریات با مشکلات بی شماری برای چاپ مواجه هستند و بعضاً مجبور به خریداری کاغذ از بازار سیاه هستند، اکنون با قطع آگهی ها و انتشار در سامانه مشکلات رسانه ها چند برابر خواهد شد و احتمال انحلال رسانه های خصوصی بسیار زیاد می گردد.
 
 حیدری در پایان به نقش رسانه ها در انتشار اخبار موثق و تاثیر نشریات مکتوب در اجتماع اشاره کرد و افزود: با پیش رفت و گسترش فضای مجازی و بازنشر اخبار به هیچ وجه تأثیری بر اثرگذاری رسانه های مکتوب نگذاشته است و امروزه شاهد اهمیت رسانه های نوشتاری در جوامع پیش رفته سراسر جهان هستیم.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  واکاوی ورود داده‌نگاری به یک روزنامه شاخص محلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد