درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 23:06   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36044صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 21 آذر 1397 - 00:26
مدیرکل روابط عمومی استان یزد مطرح کرد؛ بی توجهی نسبت به پیوست‌های رسانه‌ای و فرهنگی در زمینه اقتصاد
مدیرکل روابط عمومی استان یزد گفت: بی توجهی به پیوست‌های رسانه‌ای و فرهنگی یکی از مشکلات در زمینه اقتصاد است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی استان یزد گفت: بی توجهی به پیوست‌های رسانه‌ای و فرهنگی یکی از مشکلات در زمینه اقتصاد است.

علی صالحی مدیرکل روابط عمومی استان یزد درجلسه کارگروه رسانه در اقتصاد مقاومتی گفت: جلسه کارگروه رسانه در اقتصاد مقاومتی به ابتکار اداره کل روابط عمومی استانداری و مشارکت دستگاه‌های مختلف در حوزه اقتصاد و استان به صورت ماهانه تشکیل شده و روابط عمومی‌های این دستگاه‌ها نیز در این جلسات به صورت منظم شرکت می‌کنند.


صالحی افزود: در این جلسه دو طرح اقتصادی مشوق کارفرمایان و طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی مورد بحث قرار گرفت که به نظر به درستی این دو طرح اطلاع رسانی نشده است.


وی ادامه داد: امیدواریم با اقداماتی که انجام می‌شود قدم‌هایی در مسیر اشتغالزایی استان برداشته و جامعه روابط عمومی‌های استان نیز وظیفه خود را در این حوزه به خوبی انجام دهند.


مدیرکل روابط عمومی استان یزد همچنین به مصوبات این کارگروه اشاره کرد و افزود:در این جلسه مقرر شد یک ارتباطی بین دانشگاه و حوزه‌های اقتصادی به ویژه اداره تعاون، کارو رفاه اجتماعی برقرار تا طرح این حوزه به درستی به دانشجویان و فارغ التحصیلان اطلاع رسانی شود.


صالحی گفت: ارائه مصوبات این جلسه به کارگروه اقتصاد مقاومتی و تصمیمیات لازم برای تاثیر رسانه‌ها ازدیگر اقدامات این جلسه بود.






 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد