درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403 - 10:36   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

نگاهی به مستند جدید FRONTLINE: "یک مأموریت خطرناک"

  نگاهی به مستند جدید FRONTLINE: "یک مأموریت خطرناک"


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  علوم ارتباطات محاسباتی چیست؟
  مدیریت روابط سرمایه‌گذار
  خوداشتغالی در روابط‌عمومی
  قانون مکث سه ثانیه در روابط‌عمومی
  نقش آفرینی روابط عمومی‌ها در ارتقای جایگاه معدن در میان عموم جامعه
  چگونه روابط منفی کارمند و سازمان بر واکنش کارکنان به بحران تأثیر می گذارد
  هوش مصنوعی بهترین اتفاقی است که برای تولیدکنندگان محتوا در عصر وب۳ می‌افتد
  گوترش: بدون آزادی مطبوعات، هیچ آزادی نخواهیم داشت. مطبوعات آزاد انتخاب نیست، بلکه ضرورت است
  نگاهی به مستند جدید FRONTLINE: "یک مأموریت خطرناک"
  وقتی روزنامه‌نگاری تبعید می‌شود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35975صفحه نخست » دوشنبه، 19 آذر 1397 - 04:40
حذف تبلیغات برای تقلب در یوتیوب
یوتیوب هزاران ویدیوی تبلیغاتی را در هفته گذشته پس از افشاگری بی‌بی‌سی حذف کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یوتیوب هزاران ویدیوی تبلیغاتی را در هفته گذشته پس از افشاگری بی‌بی‌سی حذف کرد.
 
 مضمون همه این ویدیوها خدمات مقاله‌نویسی بود که در نهایت می‌تواند منجر به جریمه‌های سنگین برای دانش‌آموزان و دانشجویان شود.
 
 از
فیس بوک و گوگل درخواست شده که درآمدزایی از طریق جذب آگهی برای چنین شرکت‌هایی را متوقف کنند.
 
 رسانه‌های اجتماعی ادعا می‌کنند که همواره اقداماتی را برای جلوگیری از رفتار نامناسب انجام می‌دهند.
 
 حالا مشخص شده که هفت ماه پس از آن که بی‌بی‌سی از ارائه خدمات تقلب توسط ستارگان یوتیوبی پرده برداشت، شرکت‌هایی که وعده نوشتن مقاله می‌دهند، بازگشته‌اند و در شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات می‌کنند.
 
 یوتیوب پس از آن که بیش از ۸۵۰ مثال تخلف از قوانین از سوی بی‌بی‌سی دریافت کرد، هزاران ویدیو را در چند روز گذشته حذف کرد.
 
 بسیاری از ستارگان یوتیوب، روش‌های مختلفی را برای تبلیغ خدمات تقلب شرکت Edubirdie به کار می‌گیرند. برخی از آنها در ویدیوی‌های خود تی‌شرت‌هایی می‌پوشند که نشان این شرکت روی آن نقش بسته است.
 
 به گزارش بی سی، نوشتن مقاله و پایان‌نامه در بریتانیا جرم محسوب نمی‌شود اما برای دانش‌آموزان جریمه‌های سنگینی در بر دارد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  قانون مکث سه ثانیه در روابط‌عمومی


  عصر «روابط‌عمومی مصنوعی»


  روزنامه‌نگاری برند


  برند کارفرمایی چیست؟


  ایجاد یک فرهنگ اعتماد، احترام و همکاری، یک محیط کاری حمایتی


  خوداشتغالی در روابط‌عمومی


  مدیریت روابط سرمایه‌گذار


  علوم ارتباطات محاسباتی چیست؟


  راه‌هایی برای صیانت خبرنگاران از خود در فضای مجازی


  رسانه‌های خبری باید برای بهبود عدالت نژادی در اخبار تلاش کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد